تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسن کربلایی مدیرعامل خبرگزاری «آنا» شد

به گزارش شما نیوز ،حسن کربلایی، سردبیر پیشین اداره کل استان‌های فارس، فعالیت خود را به عنوان «مدیرعامل خبرگزاری آنا» از امروز آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، مراسم معارفه مدیرعامل جدید خبرگزاری آنا، تا ساعتی دیگر در این رسانه برگزار می‌شود.

دکتر حسن کربلایی، دانش‌آموخته مدیریت رسانه، طی سال‌های ۸۷ تا ابتدای ۹۷ مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس و همچنین جانشین سردبیر روزنامه رسالت بوده است.

خبرگزاری آنا در ابتدای تیرماه ۱۳۸۳ به عنوان سایت‌خبری دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد. با تغییرات مدیریتی دانشگاه و مدیریت خبرگزاری طی سال ۱۳۹۱ ، این خبرگزاری موفق به اخذ مجوز رسمی شده و در راستای بسط تعامل فضای دانشگاهی کشور و سایر عرصه‌های فرهنگی-سیاسی-اقتصادی و اجتماعی رویکرد جدیدی را درپیش گرفته و مطالبه خبری اقشار دانشگاهی کشور را در دستور کار خویش قرار داد. امید است با توکل به خداوند متعال و با تلاش روزافزون، این خبرگزاری سیر تعالی به خود گیرد.

خبرگزاری فارس برای این همکار رسانه‌ای در مسئولیت جدید، آرزوی موفقیت دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسن کربلایی مدیرعامل خبرگزاری «آنا» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..