تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی پوشان هندبال کشورمان فردا استارت می‌زنند

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا و بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌کند، از فردا دور جدید تمرینات خود را از سر می‌گیرد.

تیم ملی هندبال ایران در حالی سومین مرحله اردوی آماده سازی خود را آغاز خواهند کرد که بازیکنان لژیونر به تمرینات تیم ملی اضافه خواهند شد.

«زوران کاستاراتویچ» سرمربی جدید تیم ملی، هدایت هندبالیست‌ها را بر عهده خواهد داشت.

علی رحیمی، میلاد مسائلی، مجتبی حیدرپور، مهدی موسوی، بهرام رستمی، مهرداد صمصامی، سلامان بربط، سعید برخورداری، محسن باباصفری، شهاب صادق زاده، جلال کیانی، افشین صادقی، وحید مسعودی، الله کرم استکی، مهدی مقصودی، شاهو نصرتی، حسین صالحی، سعید حیدری راد، فرزاد رستمی، امین یوسف نژاد، مجتبی کرمیان، امین کاظمی، فرهاد شفیعی، پوریا نوروزی نژاد، علی مهدی زاده، مهدی بیجاری، احسان ابویی، کاظم جمعه پور، سجاد استکی و سید علیرضا موسوی اسامی بازیکنان حاضر در این اردو هستند که تمرینات آن‌ها با کامل شدن نفرات شکل و شمایل جدی‌تر به خود خواهد گرفت.

مردان هندبال کشورمان که در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات مدیریتی در این فدراسیون موفق به کسب نتیجه خوب در آسیا و جهان نشده اند، این بار با انگیزه زیاد در تلاش هستند که ناکامی‌های پیشین خود را جبران کرده و بتوانند جایگاه خود را در آسیا پیدا کنند.

انتهای پیام/

آغاز سومین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی پوشان هندبال کشورمان فردا استارت می‌زنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..