تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ / ایران صفر - برزیل یک

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران که روز گذشته «جمعه» در چارچوب هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف چین رفته بود و موفق به شکست ۳ بر صفر این تیم شد؛ امروز «شنبه» از ساعت ۱۶ امروز مقابل تیم ملی برزیل به میدان رفت.

ایران – برزیل / گزارش لحظه به لحظه از نبرد با قهرمان جهان

تیم ملی برزیل نیز در شرایطی مقابل مردان والیبال ایران صف آرایی کرد که در روز نخست هفته سوم موفق به شکست دادن تیم روسیه شده بود. ترکیب اولیه ۲ تیم ایران و برزیل تیم ملی والیبال ایران: سعید معروف، امیرحسین توخته، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، فرهاد قائمی، صابر کاظمی تیم ملی والیبال برزیل: ویلیام آرجونا، لوکاس ساتکمپ، مائوریسیو سوزا، داگلاس سوزا، مائوریسیو بورگس، والاس دسوزا

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ / ایران صفر - برزیل یک

ست اول: ایران ۱۷ – برزیل ۲۵ تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل برزیل با پیراهن سفید مقابل زرد و آبی پوشان برزیل به میدان رفت. تیم برزیل از ابتدای بازی نسبت به ایران برتری داشت و اختلاف سه امتیازی با تیم ملی ایران ایجاد کرد. کولاکوویچ در آغاز این بازی به بازیکنان جوان‌تر تیمش فرصت داده بود تا حضور مقابل تیمی مانند برزیل را تجربه کنند. بازیکنان برزیل، اما با زدن سرویس‌های خوب دریافت‌های ایران را دچار مشکل می‌کردند که به موازات آن حملات خوب و دقیقی صورت نمی‌گرفت. در هر 2 وقت استراحت فنی این ست برتری با بازیکنان برزیل بود. اولین وقت استراحت با امتیاز ۸ بر ۴ به سود زردپوشان بود و در دومین وقت استراحت فنی برزیلی‌ها ۱۶ بر ۱۱ پیش افتاده بودند. اشتباه بازیکنان در خط سرویس زیاد بود و این موضوع موجب کسب امتیاز برای شاگردان رزنده می‌شد. نکته مثبت تیم ایران در این مسابقه نمایش خوب «امیر حسین توخته» بازیکن ۱۹ ساله تیم ملی ایران بود که نمایش خوبی در حمله داشت. "رزنده" در اواخر این ست دست به 2 تعویض زد و 2 بازیکن بلندزن را به میدان فرستاد. در نهایت این ست با برتری ۲۵ بر ۱۷ تیم برزیل به پایان رسید.

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ / ایران صفر - برزیل یک

در حال تکمیل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ / ایران صفر - برزیل یک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..