تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدرت اسرائیل، با ایستادگی ملت مظلوم فلسطین رو به افول است

امام‌جمعه اردکان با اشاره به لزوم اتحاد مسلمانان در برابر استکبار گفت: قدرت اسرائیل، با ایستادگی ملت مظلوم فلسطین رو به افول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردکان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه با اشاره به‌روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان بر استفاده هرچه بیشتر از این فرصت بی‌نظیر تأکید کرد.
وی در ادامه با گرامیداشت روز جهانی قدس از حضور حماسی ملت مسلمان ایران اسلامی که با انجام‌وظیفه سیاسی و اجتماعی خود به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تشکر و قدردانی کرد و افزود: امام راحل عظیم‌الشأن ما این یادگار مهم و تأثیرگذار را برجای گذاشت. حضرت امام در آغاز رسمی مبارزات خود به اسرائیل به‌عنوان دشمن اسلام نگاه می‌کرد و از همان موقع در سخنرانی‌های خود خطر اسرائیل و لزوم مبارزه با صهیونیست را گوشزد می‌کرد.
امام‌جمعه اردکان گفت: با دقت در سخنان حضرت امام می‌توان به چند محور در مورد موضوع فلسطین و اسرائیل دست‌یافت. اول، جدایی مسئله یهود از صهیونیست. امام تأکید می‌کردند که حساب یهود از حساب صهیونیست جداست. امروز هم بسیاری از یهودیان به اشغالگری اسرائیل معترض هستند. دوم، فراخوان همه مسلمین برای اتحاد و داشتن وحدت کلمه علیه اسرائیل. امام تأکید داشت که همه مسلمان‌ها باید برعلیه اسرائیل متحد بشوند. متأسفانه این اتفاق انجام‌نشده است و کشور‌های مسلمانی وجود دارد که حامی اسرائیل هستند و نه‌تن‌ها برعلیه اسرائیل قیام نکردند بلکه از این رژیم حمایت می‌کنند.
وی افزود: سوم، امام درجایی فرمان می‌دهند که برای نابودی اسرائیل می‌شود وجوهات شرعی را هم صرف کرد. چهارم، نام‌گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس. امروز در کشور‌های مختلف و در میان مردمان آزاده، مشت‌هایی برعلیه اسرائیل بلند شده است و فقط در کشور ما نیست. پنجم اینکه حضرت امام (ره) با قاطعیت تمام اعلام می‌کردند که اسرائیل غده سرطانی است و باید از صفحه روزگار محو و نابود شود.
حجت‌الاسلام شاکر اظهار داشت: بر اساس آمار موجود در سال ۱۹۱۷ که آغاز اشغالگری تدریجی اسرائیل است ۳ درصد از قدس در دست یهودیان بوده است و مابقی در دست مسلمانان بود، اما امروز ۸۷ درصد از این منطقه در دست صهیونیسم است. مجامع بین‌المللی گاهی در حمایت از یک حیوان چنان سروصدایی به راه می‌اندازند که همه مردم دنیا را تحریک می‌کنند، اما در برابر چشمان آن‌ها این جنایت‌ها اتفاق می‌افتد، اما اعتراضی نمی‌کنند. امروز همه نظریه‌پردازان سیاسی بر این اعتقادند که با ایستادگی ملت مظلوم فلسطین و با حمایت مظلومان دنیا، قدرت اسرائیل رو به افول است.
وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تیری به‌سوی اسرائیل شلیک شد که بسیاری از تحلیلگران می‌گویند که این تیر، تیر خلاص اسرائیل است و ان شاالله به‌زودی به قلب اسرائیل اصابت خواهد کرد و او را از صفحه روزگار محو خواهد کرد. پیروزی انقلاب اسلامی و کاری که حضرت امام خمینی (ره) انجام داد بیش از آنکه استقلال ایران کمک کرده باشد به استقلال فلسطین و نجات ملت فلسطین کمک کرده است.
خطیب جمعه اردکان با اشاره به اینکه گاهی بعضی‌ها می‌گویند که این تظاهرات‌ها و حضور درصحنه‌ها چه فایده‌ای دارد، گفت: فایده‌اش همین است که در این چهل سال گذشته اسرائیل آن‌قدر ضعیف شده است که امروز در برابر حزب‌الله لبنان دوام نمی‌آورد. این حضور درصحنه‌ها، این راهپیمایی‌ها و ایستادگی‌ها به‌تدریج اسرائیل را تضعیف کرده است که امروز نسبت به پایگاه‌های ایران در سوریه احساس خطر می‌کند. می‌داند که حتی نباید فکر حمله به ایران را بکند. می‌داند که ایران موشکی دارد و قلب اسرائیل را هدف قرار می‌دهد. می‌داند که اگر ملت‌های دیگر همکاری کنند و برخی از دولت‌های مسلمان منطقه دست از کمک به اسرائیل بردارند نابودی اسرائیل هرچه زودتر محقق خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: ایشان به بیان نقشه‌های دشمن درباره ملت ایران و انقلاب اسلامی پرداختند. ایشان فرمودند که دشمنان سه نقشه مهم برای ایران کشیده‌اند اول، نقشه فشار اقتصادی. هدف دشمن این است که با تحریم، اعمال تحریم‌های جدید، تمدید تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی می‌خواهند که ملت ایران را از راهی که انتخاب کرده است پشیمان کنند و میان مردم اختلاف بیندازند. عده‌ای از مردم را که دچار فشار اقتصادی زیاد هستند را به اعتراض وا‌بدارند، اما تاکنون موفق نبوده‌اند و نخواهند بود. مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن ما هم در مورد ملت ایران خواب آشفته دیده است. مردم ما در دهه‌های گذشته فشار‌های اقتصادی را تحمل کرده‌اند و برای اسلام و دفاع از مظلومان این راه را ادامه خواهند داد.
امام‌جمعه اردکان افزود: دومین نقشه دشمن، فشار روانی بر روی مردم است و موضوعاتی را مطرح می‌کنند که نقطه قوت نظام و این ملت است و می‌خواهند این‌ها را به‌عنوان نقطه‌ضعف مطرح کنند. انرژی هسته‌ای، قدرت موشکی، عدالت‌خواهی منطقه‌ای و دفاع از مظلومان عالم این‌ها نقاط قوت ملت ایران و انقلاب ماست دشمن می‌خواهد با فشار روانی و با تبلیغات کاری کند که مردم فکر کنند که این‌ها نقاط ضعف است. سوم، فشار عملی است که با به راه انداختن آشوب و بر هم زدن نظم جامعه و خسارت زدن به مردم و بیت‌المال انجام می‌شود. مردم ما باید هوشیار باشند و حساب خود را از آشوبگران جدا کنند.
وی گفت: مقام معظم رهبری در مورد برجام هم گفتند که این قابل‌قبول نیست که ما هم تحریم را متحمل بشویم و هم محدودیت هسته‌ای داشته باشیم. مذاکرات و برجام بر رفع تحریم‌ها بوده است اگر قرار نیست که تحریم‌ها رفع نشود برای چه ما محدویت هسته‌ای داشته باشیم. ما زیر بار این منطق و حرف زور نخواهیم رفت.
حجت‌الاسلام شاکر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وضعیت هشدار و بحرانی آب در شهرستان اردکان از عموم مردم خواست که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند. اگر ما کمی صرفه‌جویی نکنیم باید منتظر بعضی از مسائل ناگواری مانند قطعی و جیره‌بندی آب باشیم. همه باید در این زمینه تلاش کنیم و با ۱۰ درصد صرفه‌جویی می‌توانیم این بحران را پشت سر بگذاریم. نگویید فلان اداره یا فلان صنعت چقدر آب مصرف می‌کند نگویید فلان چمن آب ول کرده است هرکسی باید از خودش شروع کند. اسراف مورد بغض خداوند است و کاری است که خداوند آن را زشت می‌دارد.
وی افزود: اگر قرار باشد تا یک تذکری درباره صرفه‌جویی داده می‌شود برگردیم و بگوییم که اول جلوی سه هزار میلیارد اختلاس را بگیرید، کی مشکلات حل خواهد شد؟ مایه سرافکندگی ملت و کشور ماست که باوجود آیات متعدد قرآن و تأکید اهل‌بیت در مورد صرفه‌جویی، کشور ما ازنظر مصرف انرژی، مصرف آب و اسراف در خوراکی‌ها از کشور‌های کافر چند برابر جلوتر هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدرت اسرائیل، با ایستادگی ملت مظلوم فلسطین رو به افول است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..