تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها با یک ساعت آموزش خلبانی می‌توانید این هواپیما را هدایت کنید+ تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لری پیج، یکی ازبنیان گذاران اولیه شرکت گوگل، به تازگی استارت آپ‌هایی در زمینه حمل و نقل هوایی راه اندازی کرده است که یکی از آن‌ها ساخت هواپیمایی فوق سبک به نام (Flyer) است.


نکته منحصربه فرد در خصوص این هواپیما، نیازبه گذراندن دوره آموزشی یک ساعته برای آشنایی با نحوه هدایت و کنترل آن است و سپس فرد می‌تواند با هواپیما به پرواز درآید.

این هواپیما کاملاً الکتریکی و از 10 پروانه تشکیل شده است که  می‌تواند با سرعت 9/6کیلومتر بر ساعت درآسمان حرکت کند، وزن این هواپیما حدود ۲۲۰ کیلوگرم است.


علاقه‌مندان به هدایت این هواپیما نیاز به مجوز خلبانی ندارند و تنها با طی کردن دوره آموزشی ساده می‌توانند هدایت آن را به دست بگیرند؛ کارشناسان امیدوار هستند در آینده سرعت هواپیما را به ۱۶۰/۹۳۴ کیلومتر درساعت برسانند.


این هواپیمای کوچک ظاهری شبیه به جت اسکی دارد و خلبان با استفاده از 2 دسته اهرم کنترلی آن را هدایت و حتی می‌تواند ارتفاع خود را تغییر دهد.

هیچ صفحه نمایشی برای هدایت ناوبری هواپیما وجود ندارد، اما خلبان مجاز به پرواز با سرعت ۹ کیلومتر در ساعت است.


دربدنه این هواپیما از باتری لیتیوم-پلیمر (lithium-polymer battery) استفاده شده است به این معنا که هواپیمای الکترونیکی تنها درعرض ۲۰ دقیقه شارژ می‌شود.


شرکت تولید کننده هواپیمای الکتریکی فلایر به نام (Kitty Hawk)، تاکنون ۱۵۰۰ ساعت پرواز آزمایشی با آن انجام داده است؛ هنوز قیمت نهایی برای این وسیله نقلیه هوایی تعیین نشده است و کارشناسان اعلام کرده اند استفاده از آن در مکان‌های امن مانند پارک‌های تفریحی می‌تواند سرگرم کننده باشد.

منبع:dailymail
انتهای پیام/

برای هدایت این هواپیما تنها به یک ساعت آموزش خلبانی نیاز دارید+ تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها با یک ساعت آموزش خلبانی می‌توانید این هواپیما را هدایت کنید+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..