تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایت فدراسیون برنامه کی‌روش را بهم زد

ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار مقابل لیتوانی در شرایطی مشخص شد که کی‌روش قصد نداشت برنامه‌های تیمش لو برود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، در حالی که گفته شده بود دیدار دوستانه ایران و لیتوانی پوشش رسانه‌ای نداشته باشد اما سایت فدراسیون لیتوانی ترکیب تیم ملی را منتشر کرد.

ترکیبی که به نظر می‌رسد مانند ۴ سال قبل و بازی آخر مقابل ترینیداد و توباگو همان ترکیب جام جهانی و بازی با مراکش باشد.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.

با این حال ترکیب تیم ملی مقابل لیتوانی به عنوان حریف ایران در شرایطی لو رفت که کارلوس کی روش قصد داشت با بسته ماندن درب‌های استادیوم و ممانعت از حضور اصحاب رسانه ترکیب و شماتیک تیمش را برای جام جهانی مخفی نگه دارد اما فدراسیون لیتوانی با این اقدام برنامه‌های او را برهم زد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایت فدراسیون برنامه کی‌روش را بهم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..