تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز استکبار امیدی به ادامه حیات رژیم غاصب صهیونیستی ندارد/ایران با نفوذ در منطقه و فناوری موشکی، اسرائیل را گروگان گرفته است

امروز استکبار امیدی به ادامه حیات رژیم غاصب اسرائل ندارد/

امام جمعه مشهد گفت: تابوی شکست‌ناپذیر بودن اسرائیل در دنیای اسلام از بین رفته،حتی امروز امید استکبار به ادامه حیات رژیم غاصب کم شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله علم الهدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت : از 39 سال قبل که امام فرمان دادند جمعه آخر ماه رمضان دنیای اسلام نفرتش را به اسرائیل ابراز کند، اسرائیل روبه ضعف است.

وی با بیان اینکه این حرکت اثر خود را گذاشت، جریانی که غده سرطانی در دل جوامع اسلامی بود در موضع ضعف است افزود: مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و سرزمین فلسطین از نظر قرآن سرزمین مقدس است.

نماینده ولی  فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: امام فرمودند اسرائیل باید محو شود و رهبری، مژده نزدیک بودن محو شدن اسرائیل را دادند.

آیت الله علم الهدی گفت: برخی عناصر ناپاک در جریان‌های رسانه‌ای خود شایع کردند که کمیته امداد کمک‌های خود را به فلسطین و سوریه می‌برد، اولاً که چنین چیزی نیست و تازه بر فرض هم که باشد، ایتام شهدای فلسطین و غزه، ایتام اسلام هستند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه فلسطین خاک‌ریز اول است ،گفت:  دشمن از فلسطین شروع کرده تا دنیای اسلام را بگیرد، مرد و زن مسلمان فلسطینی در سنگر اول مقابله با دشمن، جان، خانه و هستی‌شان را می‌دهند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه  آمریکا و اروپا می گویند ایران باید از اطراف اسرائیل خارج شود، صنعت و فناوری موشکی‌اش را نیز کنار بگذارد افزود: افرادی که در گوشه و کنار صحبت می‌کنند که موشکی نداشته باشیم، بدون شک خائن به مملکت، اسلام و مردم هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کنار گذاشتن قدرت موشکی کشور سخن مسمومی است که مردم مقابل آن خواهند ایستاد و می‌گویند این گفته از زبان جاسوسان آمریکا بیان می‌شود.

آیت الله علم الهدی  گفت: مردم بیدار و بصیرند، اگر این نغمه مسموم از هر منطق و زبانی بروز کند، مردم انقلابی مچش را خواهند گرفت.

عضو مجلس خرنگان رهبری افزود: این منطق که به خاطر رفاه اقتصادی از قدرت امنیتی‌مان دست بکشیم، منطق انگلیس است، هر کس چنین موضعی گرفت خائن است.

وی با بیان اینکه ایران با نفوذ در منطقه و فناوری عظیم موشکی، اسرائیل را گروگان گرفته است افزود: حزب‌الله بخشی از قدرت و نفوذ ایران در منطقه است که بیش از 100 هزار موشک دارد که اگر به‌صورت نقطه زن عمل کند، نقطه‌به‌نقطه اسرائیل را هدف قرار می‌دهد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: اگر کوچک‌ترین حرکتی علیه ما انجام شود، توان موشکی ما حتی یک وجب از اسرائیل باقی نمی‌گذارد.

انتهای پیام//ا.س

برگزاری نماز جمعه مشهد به امامت آیت الله علم الهدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز استکبار امیدی به ادامه حیات رژیم غاصب صهیونیستی ندارد/ایران با نفوذ در منطقه و فناوری موشکی، اسرائیل را گروگان گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..