تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی تهدیدی برای همه جهان اسلام است/ حزب الله توانایی پرتاپ ۱۰۰ هزار موشک به سمت رژیم اشغالگر قدس را دارد

رژیم صهیونیستی تهدیدی برای همه جهان اسلام است/ حزب الله توانایی پرتاپ ۱۰۰ هزار موشک به سمت رژیم اشغالگر قدس را داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار سلامی در مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در حرم مطهر رضوی گفت: امروز همه مشکلات جهان اسلام به دلیل رژیم نامشروع اسرائیل بوده و این رژیم جنایات مستمری را علیه ملت مظلوم فلسطین روا داشته است.

وی گفت: این رژیم کودک کش تنها برای فلسطینیان خطرناک نیست بلکه همه جهان اسلام را تهدید می کند و فلسفه تشکیل اسرائیل هم ایجاد یک پایگاه نظامی برای مقابله با جهان اسلام است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همین عامل باعث شده آمریکا و کشورهای اروپایی از این رژیم حمایت کرده و تمام قطع نامه های سازمان ملل علیه اسرائیل را وتو و از هیچ حمایتی از صهیونیست ها دریغ نکنند.

سلامی گفت: در همه جنگ هایی که اسرائیل در آنها حضور داشته همواره حمایت آمریکایی ها را داشته اند و شکست های اعراب مقابل این رژیم موجی از ناامیدی را در منطقه ایجاد کرد که پیروزی انقلاب اسلامی امید را در مسلمانان زنده کرد.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این رژیم صهیونیستی بود که در ترس فرو رفت و مسلمانان را برای مقابله با اسرائیل بیدار کرد و شکست های اسرائیل آغاز شد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: مصر، عربستان و اردن طی سال های گذشته در راستای منافع اسرائیل حرکت کردند و تنها لبنان و سوریه در مقابل این رژیم مقاومت کردند و دلیل تهاجم هفت ساله آمریکایی ها و همپیمانانش به سوریه نیز تامین منافع اسرائیل است.

سلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران اجازه گسترش جغرافیایی اسرائیل در منطقه را نداد ، نیرویی به نام حزب الله در مرزهای اسرائیل وجود دارد که می تواند صدهزار موشک را روانه رژیم اشغالگر قدس کند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران روح جهاد را در کالبد ملت های مسلمان دمیده و جوانان با غیرت مسلمان به نبرد با آمریکا، اسرائیل و همپیمانانش افتخار می کنند که این مهم مایه افتخار همه ما است.
 

انتهای پیام//ا.س

راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی تهدیدی برای همه جهان اسلام است/ حزب الله توانایی پرتاپ ۱۰۰ هزار موشک به سمت رژیم اشغالگر قدس را دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..