تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از مستند"برنامه شیطان" در م

از مستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، کارگردان این مستند گفت: در واقع این اثر با نگاهی کلان و استراتژیک، رونمایی از مستندبند‌های کلیدی پروتکل‌های صهیونیسم را که حاکی از یک برنامه مرموز و شیطانی برای جهان است، بررسی می‌کند.

مصطفی بابازاده افزود: موضوع این مستند بررسی حرکت نظام‌مند جبهه باطل با محوریت صهیونیسم جهانی و مبانی پروتکل‌های دانشوران صهیون است که بارزترین ویژگی آن نگاهی کلان، استراتژیک و نظام‌مند به جریان جبهه باطل و ایادی حزب شیطان یعنی صهیونیسم جهانی است.

مستند برنامه شیطان به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی و با همکاری مؤسسه مطلع فجر صادق در 50 قسمت تولید شده و قرار است به زودی از شبکه‌های مختلف سیما، شبکه ماهواره‌ای امام رضا (ع) و شبکه‌های مجازی پخش شود.

رونمایی از این مستند در صحن قدس حرم مطهر رضوی با همکاری مدیریت امور زائران غیر ایرانی و اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی انجام شد.

انتهایپیام//ا.س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از مستند"برنامه شیطان" در م»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..