تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ما موضوع قدس را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد

ما موضوع قدس را هیچگاه فراموش نخواهیم کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام نصرالله پژمانفردر حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران  افزود: برای مقابله با رژیم صهیونیستی نیاز به اتحاد و همدلی در جهان اسلام داریم تا بتوانیم این غده سرطانی را از بین ببریم . وی تصریح کرد:  البته دشمن نیز بیکار ننشته و با ایجاد گروه‌ها تروریستی و همکاری برخی سران کشور‌های عربی به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان است.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک راهبرد اساسی موضوع رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها را دنبال می‌کند و در این مسیر ایجاد اتحاد بین مسلمان برای مقابله با اسرائیل با قوت دنبال می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین پژمان فر تصریح کرد: امروز خوشبختانه روز قدس به یک جریان فرهنگی در دنیا تبدیل شده و هیچ کجای دنیا وجود ندارد که در آن راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار نشود.

وی گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین تنها یک شعار در راهپیمایی نیست و به اعتقاد مردم ایران تبدیل شده که حتی در دعا‌های روزانه خود نابودی رژیم صهیونیستی را از خداوند درخواست می‌کنند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه مردم با همه عواطف در راهپیمایی روز قدس مشارکت می‌کند نشان از عمق پیدا کردن مبارزه با اسرائیل است که تنها مختص مرز‌های ما نیست و در دنیا نیز فراگیر شده است.

حجت الاسلام پژمان فر گفت: جمعیتی از مسیحیان، برخی یهودیان و دیگر ادیان در کشور‌های مختلف نیز از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند و باید تاکید کرد پیروزی نهایی تنها با ایستادگی و استقامت در مقاومت محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: نابودی رژیم اشغالگر قدس دیگر یک شعار نیست و مردم دنیا به آن فکر می‌کنند و در انتظار تحقق این مهم هستند. البته باید هوشیار بود و به توطئه دشمن در مذاکره برای حل مشکلات گرفتار نشویم.

انتهای پیام//ا.س

راپیمایی روزجهانی قدس در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ما موضوع قدس را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..