تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارسلونا به دنبال آقای گلی در جام جهانی

ورزش سه: باشگاه بارسلونا امیدوار است یک بار دیگر آقای گل جام جهانی بازیکنی عضو این باشگاه باشد.

 ستاره های بزرگی در ترکیب بارسلونا در بخش هجومی از جمله لیونل مسی، لوییس سوارز، فیلیپ کوتینیو و حتی عثمان دمبله راهی جام جهانی شده اند و ممکن است آقای گل روسیه 2018 یکی از ستاره های باشگاه بارسلونا باشد.

بارسلونا به دنبال آقای گلی در جام جهانی

تا به حال در طول تاریخ، 2 بازیکن زمانی که عضو باشگاه بارسلونا بوده اند موفق به کسب عنوان بهترین گلزن جام جهانی شده اند؛ یکی گری لینه کر ستاره انگلیسی در جام جهانی 1986 با 6 گل و دیگری هریستو استویچکوف گلزن بلغاری در جام جهانی 1994 با همین 6 گل که البته استویچکوف مشترکا با اولگ سالنکوی روسی موفق به کسب این عنوان شد.

البته ساندرو کوسیچ مجارستانی در جام جهانی 1954 با 11 گل و رونالدوی برزیلی در جام جهانی 2002 با 8 گل که آقای گل شدند نیز بازیکنانی بودند که اگرچه در آن مقطع بازیکن بارسا نبودند، اما روزی لباس آبی اناری ها را بر تن داشته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارسلونا به دنبال آقای گلی در جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..