تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dialer Vault – VaultDroid Hide Photo Video OS 10 1.3.2 – برنامه مخفی کردن عکس و فیلم نوآورانه برای اندروید !

دانلود امروز 2+

تاریخ انتشار جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.3.2

دوست داشتن 1

Dialer Vault – VaultDroid Hide Photo Video OS 10 v1.3.2 [Premium] – اپلیکیشن مخفی کردن عکس و فیلم نوآورانه اندروید
نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 36.99 دلار برای اولین بار در ایران

تمامی کاربران دستگاه های هوشمند از اطلاعات خاص و متنوعی در اسمارت فون خود نگهداری می کنند که کسی به غیر از خودشان نباید به آن ها دسترسی داشته باشد. برای برقراری امنیت چنین اطلاعاتی تا کنون نرم افزار های مختلفی در مارکت اندروید منتشر شده اند که هر کدامشان دارای قابلیت های خاص خود هستند. اما در این پست قصد داریم تا شما را با ابزاری جدید و فوق العاده در این زمینه آشنا کنیم. Dialer Vault – VaultDroid Hide Photo Video OS 10 عنوان یک اپلیکیشن نوین و نوآورانه برای مخفی سازی تصاویر و فایل های ویدئویی اندروید می باشد که توسط Photo Video Vault Security توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با بهره مندی از تکنیک های رمز نگاری خاص خود کمک می کند تا به سادگی فایل های ویدئویی و تصاویر خود را مخفی کرده و از ان ها در محیطی امن نگهداری کنید. یکی از مهم ترین دلایلی که موجب محبوبیت این استارت اپ شده است مخفی کردن فایل ها در قالب یک شماره گیری می باشد ؛ به گونه ای که پس از نصب این برنامه یک آیکون به اسم zDialer در لیست اپ هایتان به وجود می آید که با باز کردن در ابتدا به یک شماره گیر برخورد می کنید اما در اصل و پس پرده به یک نرم افزار مخفی ساز دسترسی دارید. بهتر است این اپلیکیشن بی نظیر را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Dialer Vault – VaultDroid Hide Photo Video OS 10 اندروید :

مخفی کردن فیال های خود در قالب یک برنامه شماره گیر! استفاده از یک تکنیک جدید و هوشمند برای رمزنگاری بسته شدن خودکار برنامه پس از چند ثانیه استفاده نکردن از آن عکس برداری از محیط هنگام وارد کردن اشتباه رمز استفاده از اثر انگشت برای بازکردن برنامه و دسترسی به فایل ها محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Dialer Vault – VaultDroid Hide Photo Video OS 10 با برخورداری از یک قابلیت فوق العاده و هوشمند توانسته است با پرداخت درون شبکه 36.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از سرور های پر سرعت سایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.3.2 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

Dialer Vault - VaultDroid Hide Photo Video OS 10




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dialer Vault – VaultDroid Hide Photo Video OS 10 1.3.2 – برنامه مخفی کردن عکس و فیلم نوآورانه برای اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..