تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابتکار: ایران نمی‌تواند تا ابد منتظر تأیید برجام بماند

خبرگزاری فارس: «معصومه ابتکار»، معاون رئیس‌جمهوری ایران در امور زنان و خانواده روز جمعه گفته ایران نمی‌تواند تا ابد منتظر «تأیید برجام» باشد.

ابتکار در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه در «ویلنیوس»، پایتخت لیتوانی همچنین گفت تهران «آماده افزایش غنی‌سازی اورانیوم است و مقدمات مربوط به این اقدام، در چارچوب برجام در جریان است.»

وی گفته که ایران خواستار آن است که قدرت‌های اروپایی، روسیه و چین «در اسرع وقت این توافق را تأیید کنند، چون ایران نمی‌تواند تا ابد منتظر باشد و این بخشی از حق ملی ما است.»

معاون رئیس‌جمهور آمریکا که برای شرکت در «همایش جهان رهبران سیاسی زن» به لیتوانی سفر کرده گفت: «ما بازیگری پایبند به تعهداتمان بوده‌ایم، حداکثر تلاشمان را انجام داده و حسن نیتمان را نشان داده‌ایم. با منطقه‌ای بسیار ناپایدار مواجه هستیم.»

ابتکار حفظ توافق هسته‌ای برجام را «مهم» خواند و افزود: «چون برجام فقط یک توافق هسته‌ای نیست، بلکه توافقی در زمینه منع اشاعه است.»

او همچنین گفت که برجام نه فقط برای صلح و امنیت در منطقه بلکه برای منطقه در سطح وسیع‌تر و برای جهان حائز اهمیت است.

ابتکار از اتحادیه اروپا خواست در برابر «هرگونه اقدام یکجانبه‌ای که می‌تواند مانع صلح و ثبات شده و موجب از دست رفتن اعتماد ایجادشده میان کشورها شود، مواضع قدرتمند اتخاذ کند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابتکار: ایران نمی‌تواند تا ابد منتظر تأیید برجام بماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..