تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موهای زائد در زنان، ناشی از چیست؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: معمولا بعد از چند روز از قطع قرص مارولن باید پریود شد؟ آیا مشکل پی سی او و موهای زاید با بارداری رفع می شود یا تا آخر عمر درگیر این قضیه هستیم؟ اگر کسی قرص اسید فولیک دوز 1 یک سال مداوم می خوره که اگه باردار شد، مشکلی نیست؟ 

پاسخ از سیما ایران زاده، کارشناس مامایی:

دوست عزیز در پاسخ به سوال اول شما باید بگویم که حداکثر یک هفته بعد از تزریق باید عادت ماهانه بشوید. همچنین در مورد پی سی او باید بگویم که موهای زائد خود به خود از بین نمی روند مگر این که با لیزر. همچنین اگر درمان صورت گیرد و بارداری رخ دهید در این صورت دیگر موی زائدی از این پس رشد نخواهد کرد. اما برای برطرف کردن موهای زائد قبلی باید لیزر کرد. همچنین مصرف اسیدفولیک مشکلی ندارد. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موهای زائد در زنان، ناشی از چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..