تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در حرم امام رضا (ع)اقامه شد

قدس آنلاین: همزمان با روز جهانی قدس آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی اقامه شد.

به گزارش آستان نیوز، در روز جهانی قدس که با آخرین جمعه ماه مبارک مصادف شده است، نماز جمعه به امامت آیت‌الله علم الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حرم نورانی و ملک پاسبان امام مهربانی‌ها حضرت رضا(ع) اقامه شد.
نماز جمعه با حضور هزاران زائر و مجاور در رواق‌های امام خمینی(ره)، دارالمرحمه، دارالعباده، دارالسیاده، دارالولایه، دارالحکمه، دارالحجه، حضرت زهرا(س)، شیخ طوسی، صحن‌های آزادی، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد.
زائران حریم ملکوتی حضرت رضا(ع) قبل از حضور در حرم مطهر امام مهربانی‌ها در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کرده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل حمایت خود را مردم مظلوم فلسطین و براعت خود را استکبار جهانی اعلام کردند.
لازم به یاداوری است: قبل از بیان خطبه‌های نماز جمعه، سردار سلامی؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع زائران حرم رضوی به ایراد سخنرانی پرداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در حرم امام رضا (ع)اقامه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..