تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امواج بیداری اسلامی و عدالت خواهی، کشور‌های اسلامی را فرا گرفته است

"عدالت خواهی بین المللی"

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز جمعه (18 خرداد) در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در سنندج  گفت: امام خمینی (ره) با درایت و آینده نگری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز به عنوان اعلام حمایت از مقاومت در اکثر کشور‌های اسلامی و برخی کشور‌های غیر اسلامی و نماد مقابله با غاصبان صهیونیست تبدیل شده است.
وی افزود:حضور باشکوه مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس نماد وحدت بین مسلمانان است تا در این روز انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را نشان دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه افزود:با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، امواج خروشان بیداری اسلامی برآمده از انقلاب اسلامی ایران خواب راحت را از چشمان سران جبار صهیونیسم و دیکتاتور‌های دست‌نشانده آنان در منطقه ربوده و امروز نه‌تن‌ها در ایران اسلامی بلکه در اکثر کشور‌های جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود.
خوش اقبال بیان کرد: حضور حداکثری مردم روزه دار در این مراسم تضمین کننده امنیت داخلی و نشان از هماهنگی و وحدت ملت و دولت و تو دهنی بزرگ ایران اسلامی به سردمداران آمریکا بخاطر خروج یکطرفه از برجام است.
وی با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از توافق بین المللی برجام و انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس گفت: با توجه به این مسائل ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود و انتظار می‌رود با شکوه برگزار شود.
گفتنی است؛ مراسم روز جهانی قدس سال جاری امروز با شعار محوری "روز جهانی قدس"، "پیروزی جبهه مقاومت، شکست جبهه آمریکایی - صهیونیستی" و "عزم ملت فلسطین برای بازگشت" در سنندج و سایر شهر‌های استان کردستان برگزار شد.
انتهای پیام/م

حضور در راهپیمایی روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی ملت و دولت است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امواج بیداری اسلامی و عدالت خواهی، کشور‌های اسلامی را فرا گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..