تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان ناصرخسرو سنندج مهار شد

سرپرست سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج:

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج،سرپرست سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت : غروب روزگذشته خبر آتش سوزی در منزل مسکونی در خیابان ناصر خسرو از طریق سامانه ۱۲۵ به این سازمان اطلاع داد شد.
سهیل فضل وزیری بیان کرد : بلافاصله آتش نشانان ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.
وی گفت :  سقف چوبی و فرسوده بودن این منزل مسکونی باعث شده بود مهار آتش بسیار دشوار شود.
 فضل وزیری اعلام کرد : با تلاش آتش نشانان خوشبختانه آتش سوزی در این منزل مسکونی مهار شد و از سرایت به دیگر منازل همجواری جلوگیری شد.
وی عنوان کرد : با توجه به اینکه احتمال فرو ریختن این منزل مسکونی وجود دارد آتش نشانان در حال حاضر در موقعیت حادثه هستند و اقدمات ایمن سازی محیط را انجام می دهند.
انتهای پیام/م

آتش سوزی منزل مسکونی در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان ناصرخسرو سنندج مهار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..