تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لبیک به ندای یاری خواهی مسلمانان جزو واجبات است/ اعتماد به مردم خواسته امام(ره) از مسئولین است/روز قدس، نماد ظلم ستیزی و تحقق مبانی صدور انقلاب اسلامی است

ساعت: 18:35 منتشر شده در مورخ: 1397/03/18 شناسه خبر: 1371618

در خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی مطرح شد؛

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

لبیک به ندای یاری خواهی مسلمانان جزو واجبات است/ اعتماد به مردم خواسته امام(ره) از مسئولین است

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: ملت ایران و مسلمانان به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و در این روز در صحنه حاضر شدند مبارزه با رژیم صهیونیستی از دستورات صریح خداوند است چرا که خداوند فرموده از جماعت مظلوم باید دفاع شود.

وی، افزود: هر شخصی به ندای یاری خواهی مسلمانی لبیک نگوید به واجبات خود عمل نکرده است چرا که باید برای ظالم هنیشه دشمن بوده و برای مظلوم دائما یاور باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، خطاب به کسانی که در روز قدس غایب بودند، اذعان داشت: اینان در روز قیامت در محضر خداوند پاسخی نداشته و شرمنده ملت مسلمان هستند.

وی، تاکید کرد: شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سخنی نادرست بود چراکه باید گفت جانم فدای قرآن و اسلام شود.

وی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امام به مردم اعتماد کرده و از اعتماد به دشمنان دوری کرده و تاکید بر حفظ وحدت در بین داشتند. باید مسئولان نیز به مردم اعتماد داشته و از اعتماد به دشمنان پرهیز کنند.

امام جمعه ارومیه، افزود: خداوند فرموده است اگر ما به مومنان کمک و یاری رسانیم آنان هیچ گاه شکست نخواهند خورد و نصرت الهی شامل حال آنان می شود.

وی، در پایان سخنان خود، عنوان کرد: ایران با تمام قوا در برابر دشمنان ایستاده و با حفظ وحدت باز هم دشمنان را متوجه شکست و روسیاهی خود خواهند کرد.

روز قدس، نماد ظلم ستیزی و تحقق مبانی صدور انقلاب اسلامی است/ روحیه انقلابی را بایدهمواره حفظ کرد 

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس و با تقدیر از حضور باشکوه مردم، اظهار کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند ما باید انقلاب خود را به دنیا صادر کنیم و یکی از این راهها روز قدس است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید اندیشه انقلاب اسلامی را به دنیا تسری دهیم، افزود: باید حول محور ولایت به پیش رفته و اندیشه وحدت اسلامی، بیداری اسلامی و اخوت اسلامی را به تمام دنیا تسری دهیم وبه حول قوه الهی امروزه نیز در کشورهای آمریکایی نیز ندای انقلاب به گوش می رسد.

وی گفت: روز قدس، روز احیای ارزش ها وفرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مصداق شعار “هیهات من الذله” و مبارزات ضد صهیونیستی است.

حسن زاده مقاومت را پیروز میدان و نبرد معرفی و تصریح کرد: در فلسطین یک گروه دنبال سازش بوده و گروه دیگر مقاومت را انتخاب کرده است که نتیجه سازش، شکست در شش روز ولی نتیجه مقاومت پیروزی در جنگ ۲۲ روزه و ۳۳ روزه بود.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: جهانی سازی اندیشه اسلامی دیگر هدف روز قدس است و همانطور که امام(ره) به گورباچف نامه نوشت و مقام معظم رهبری نیز به جوانان اروپایی نامه نوشتند، روز قدس یکی از این راههاست.

وی با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تصریح کرد: هر کس در هر جای دنیا برای نابودی اسرائیل تلاش کند، به او کمک می کنیم.

حسن زاده با بیان اینکه انسان های ترسو نباید ترس خود را به جامعه تسری دهند، افزود: نباید در مقابل دشمنان ترسید و به خدا امید داشت که در آن صورت نیرنگ دشمنان اثر ندارد و باید با روحیه انقلابی به پیش رفت و انقلابی گری را همواره حفظ کرد نه اینکه یک روز اصولگرا، یک روز اصلاح طلب  و یک روز اعتدال و یک روز چپ و یک روز راست باشی.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدر این مردم را بدانند، گفت: امروز دیگر از بادکنک ها خبر نبود و این نشان می دهد که چه کسانی به داد انقلاب می رسند و این مردم هستند که صاحب انقلاب بوده و باید قدردان آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز متاسفانه خائنان به حقوق بشر، مدعی حقوق بشر شده اند،اظهار کرد:  زمانی که شهید سعیدی ها را قبل از انقلاب شهید می کردند، پس آن موقع مدعیان حقوق بشر کجا بودند؟ پس اینها مدافع حقوق بشر نیستند بلکه خائن به حقوق بشر هستند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه مجلس باید با خاصیت باشد، تصریح کرد: مجلس در اول انقلاب با خاصیت بود که عدم کفایت بنی صدر را صادر کرد و اکنون باید مجلس با خاصیت باشد، مسئول بی خاصیت به درد  نمی خورد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه برخی به دنبال تحریف امام هستند، اظهار کرد: برخی امام را تحریف می کنند و خلاف تفسیر می کنند چون امام غایب است و آنها چون از امام حاضر تبعیت نمی کنند پس امام غایب را هر گونه که می خواهند تفسیر می کنند.

وی افزود: امام خمینی(ره) دشمن شکن و مقتدر بود و به هیچ کس باج نداد و اکنون نیز امام خامنه ای همان راه امام خمینی(ره) را ادامه می دهد.

حسن زاده در ادامه با اشاره به حضرت علی(ع) در دوران حکومت خویش با سه دسته سرکش روبرو شدند، گفت: این سه دسته در دوره های مختلف نیز وجود داشته و اکنون نیز وجود دارند.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: قاسطین همان کسانی هستند که اختلاف مبنایی داشته و امروز نیز در خارج از کشور علیه کشور و انقلاب حرف می زنند و گروه دوم همان مارقین هستند که کج فهم بوده، در ظاهر قرآن را به سر می گیرد و قرآن می خواند ولی بر خلاف دستورات قرآن عمل می کند و نمی داند که زیر پرچم چه کسی باید قرار گیرد.

وی افزود: این افراد امروزه در یک شهر علیه یک مسئول حرف می زند و در شهر دیگر با آن مسئول دوستی می کند و تنها و تنها شعار می دهد.

حسن زاده با بیان اینکه با امام بودن مهم نیست بلکه به اندیشه امام بودن مسئله است، گفت: ناکثین یا همراه عهدشکن سومین دسته هستند که در هر زمانی وجود دارند و در تاریخ و انقلاب اسلامی ما نیز نمونه های آن فراوان است.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با اشاره به اینکه سخنران مراسم روز قدس در میاندوآب فرماندار این شهرستان بود، افزود: چند دقیقه قبل از شروع سخنرانی، فرماندار اعلام کرد که محبی نیا سخنرانی می کند.

وی با بیان اینکه میاندوآب شهر سیاسی است و بارها این را گفته ام، تصریح کرد: عده ای فردا از این موضوع فتنه انگیزی می کنند و می خواهند افراد را در مقابل هم قرار دهند و مردم باید این افراد را بشناسند که به حال این شهر نمی سوزند.

روز قدس نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان در مقابل رژیم خونخوار صیهونیستی است
 امام جمعه شهر بوکان در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور روزه داران در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به نام گذاری اخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس عنوان کرد: روز جهانی قدس، میراث ابتکاری رهبرکبیر انقلاب برای دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی است که هم سبب اتحاد مسلمانان در برابر مستکبران و هم نزدیکی قلوب مسلمین به یک دیگر شده است.
حاج ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: امروز همه دولت مردان جهانی شاهد بویژه سران شورهای مرتجع عربی از اقدامات اسف بار رژیم صیهونیستی در سرزمین های اشغالی هستند ولی بنا به دلایل سسیاسی و ترس از این رژیم سر خود را در برف فرو کردند.
وی ادامه داد: تنها در یک ماه گذشته بیش از ۱۹۰ نفر از مسلمانان فلسطینی در راه دفاع از ارمان خود که همانا حفظ قبله اولین مسلمین است به خاک و خون کشیده شدند و متاسفانه شاهد بودیم که حتی بعضی از سران عرب که خود را پیش قراولان اسلام می دانند از این کشتار حمایت کردند.
امام جمعه بوکان تصریح کرد: بی گمان باید قضیه سران خائن عرب را از مردم و امت اسلام جدا کرد کما اینکه در روز جهانی قدس همه شاهد هستیم که چگونه امت های اسلامی برای دفاع از مسلمانان فلسطینی به پا خواسته اند نابودی اسرائیل را فریاد می زنند.
وی روز قدس روز وحدت امت اسلامی در برابر رژیم فاسد و کودک کش اسرائیل و حامی ان امریکای جهان خوار دانست و گفت: با امید به خدا تمامی دسیسه های دشمنان در باره قبله اول مسلمین به خود انان باز خواهد گشت و مسلمانان جهان در یک صف واحد نماز پیروزی بر ظالمان و مستکبران را در قبله اول مسلمین خواهند خواند.

روز قدس،روز همبستکی،مسلمانان کل جهان در مقابل رژیم فاسد و جعلی صهیونیست است

برادری امام جمعه تکاب در خطبه های عبادی سیاسی این هفته به روز قدس اشاره کرد و گفت:روز قدس،روز همبستکی،مسلمانان کل جهان در مقابل رژیم فاسد و جعلی صهیونیست است.
وی افزود روز قدس روزی است که حضرت امام خمینی با فراست و هوشیاری برای سرنگون کردن اسرائیل ابن روز را مشخص کردند و اگر اسرائیل تا به امروز دوام آورده به خاطر بی لیاقتی و بی کفایتی بعضی از حکومت های اسلامی است که بخاطر شهوت رانی و هوس رانی احکام اسلام را زیر پا میگذارند و از اسرائیل فاسد حمایت میکنند.
وی در ادامه خطبه هایش به روزصنایع دستی اشاره کرد گفت:کسانی که تولید کنندگان صنایع دستی هستند لازم است به آنان خدا قوت بگوییم که با هنر خود اشتغال زایی میکنند و آقاری را تولید میکنند و لازم است که دولت از این اقشار در جهت تولیدکنندکی وسایل و کارهایشان حمایت کند.
وی در ادامه به وضعیت نامناسب در بعضی خیابان های شهر اشاره کرد و گفت باید ستاد احیای امربه معروف جلسهای تشکیل دهد و در خصوص وضعیت نامناسب در بعضی بخش های شهر را مورد بررسی قرار داده و امر به معروف لسانی صورت گیرد
وی در ادامه به کار فرهنگی تمیز و آتش به اختیار اشاره کرد گفت کار فرهنگی مانند جز خوانی قرآن در ایام رمضان که به صورت خود جوش،اتفاق افتاده و هم چنین مراسمات شب های قدر و دارالقران ها وکسانی که آموزش قرآن می دهند را کاز فرهنگی تمیز و آتش به اختیارمیگویند و باید این کارها تداوم داشته باشد تا فضای شهر را از آلودگی ها و امورناپسند دور کنیم واین فضاهای ضد فرهنگ را با این امور وهم چنین امر به معروف و نهی از منکر دور کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لبیک به ندای یاری خواهی مسلمانان جزو واجبات است/ اعتماد به مردم خواسته امام(ره) از مسئولین است/روز قدس، نماد ظلم ستیزی و تحقق مبانی صدور انقلاب اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..