تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریاد حمایت مردم آذربایجان‌شرقی برای فلسطین/ قدس 97 پرشورتر از سال‌های قبل + تصاویر

ساعت: 14:02 منتشر شده در مورخ: 1397/03/18 شناسه خبر: 1371503

گزارشی از راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان؛

در تک به تک شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مردم انقلابی با حضور خود در صحنه‌ حماسه ‌آفریدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در اقصی‌نقاط استان آذربایجان‌شرقی با حضور پرشور مردم برگزار شد و هزاران تن در شهرستان‌های استان دوشادوش یکدیگر قرار گرفتند شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

راهپیمایان با در دست داشتن پرچم کشور فلسطین و دست نوشته‌هایی که جنایت‌ رژیم صهیونیستی را در حق مسلمانان غزه و قدس اشغالی به تصویر می‌کشید، انزجار خود را از سیاست‌های جهان استکبار اعلام و از سکوت مجامع بین‌المللی انتقاد کردند.

حاضران در راهپیمایی مخالفت خود را با انتقال سفارت آمریکا و کشورهای تحت امر آن به قدس اشغالی اعلام و خواهان جلوگیری از رسمیت بخشیدن به تجاوزهای صهیونیست‌ها و تصرف قبله اول مسلمین جهان شدند.

در راهپیمایی امروز تبریز نیز حضور قشر جوان و بالاخص کودکان بیش از هر چیز دیگری نمایان بود و حکایت از اهمیت موضوع فلسطین برای نسل جوان داشت.

در ادامه تصاویری از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای تبریز، عجب‌شیر، میانه، مرند، جلفا، چاراویماق، بستان‌آباد، هشترود، بناب، سراب، ورزقان، شبستر و هریس را می‌بینید.


"راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز"


"راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان چاراویماق"

 


"راهپیمایی روز جهانی قدس در سراب"


"تصاویر روز جهانی قدس در آذرشهر"


"راهپیمایی روز جهانی قدس در بستان‌آباد"


"راهپیمایی روز جهانی قدس در عجب‌شیر"


"راهپیمایی روز جهانی قدس در ورزقان"


"راهپیمایی مردم ملکان در روز جهانی قدس"


"راهپیمایی مردم مرند در روز جهانی قدس"


"راهپیمایی مردم بناب در روز جهانی قدس"


"راهپیمایی روز جهانی قدس در هشترود"


"راهپیمایی روز جهانی قدس در مراغه"


"راهپیمایی روز جهانی قدس در میانه"


"راهپیمایی روز جهانی قدس در شبستر"

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریاد حمایت مردم آذربایجان‌شرقی برای فلسطین/ قدس 97 پرشورتر از سال‌های قبل + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..