تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد سنگین در محور کندوان/یک‌طرفه شدن هزار و کندوان تا ساعت 2 بامداد فردا

ساعت: 18:28 منتشر شده در مورخ: 1397/03/18 شناسه خبر: 1371647

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محور کندوان به‌صورت سنگین و قفل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا قدمی در گفت‌وگو با بلاغ از تردد پرحجم خودروها در محورهای هراز و سوادکوه، خبر داد و افزود: تردد خودروها در محور کیاسر نیز به‌صورت پرحجم است.

وی با اعلام اینکه محورهای هراز و کندوان تا ساعت 2 بامداد فردا شنبه 19 خرداد ماه امسال یک‌طرفه است، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌‌ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 12 روز شنبه 19 خرداد ماه از محور هراز ممنوع است و تردد تمامی تریلی‌ها تا ساعت هشت روز شنبه 19 خرداد ماه ممنوع اعلام شده است.

قدمی در پایان گفت: محدودیت مقطعی یک‌طرفه شدن محور کیاسر نیز درصورت بروز ترافیک سنگین در دستور کار قرار دارد که در صورت مواجه شدن با چنین وضعیتی این محدودیت اعمال می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد سنگین در محور کندوان/یک‌طرفه شدن هزار و کندوان تا ساعت 2 بامداد فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..