تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبی که پرونده کائنات به امضای امام زمان رسید

ساعت: 12:44 منتشر شده در مورخ: 1397/03/18 شناسه خبر: 1371388

دیشب شب زیارتی اباعبدالله آخرین شب از لیالی قدر بود که مردم روزه دار تا صبح آن را قدر دانستند و دست توسل به درگاه خداوند و ائمه طاهرین برداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دانشجوسلام؛  طبق روایات شب بیست و سوم از احتمال بیشتری بر شب قدر بودن برخوردار است از اینرو مردم روزه دار و خداجو تا مطلع فجر آن را احیاء کردند و از برکات این شب سرنوشت ساز و مهم برخوردار شدند.

دیشب، شب پیوند با عروة الوسقی بود و در آن شب سرنوشت ساز، بندگان گنهکار خدا قرآن و ائمه را واسطه شفاعتشان قرار دادند و از او خواستند به حق این دو امانت مهم پیامبر، قلم عفو بر گناهانشان بکشد و بهترینها را برایشان رقم بزند.

Ehya 41

شبی که ارزشش از هزار ماه بالاتر و هر کار خیر در آن ارزش و ثواب هزار برابری دارد.

 دعای خیر بندگان در حق همدیگر مستجاب است از اینرو مردم  و خصوصا جوانان قدر این شبها و ساعات نورانی را دانستند و برای تمام مسلمین جهان و رهایی از مشکلات از چنگ مستکبرین، دعا کردند.

Ehya 5

طبق حدیث پیامبر با ارزشترین دعا در شب قدر طلب عافیت است که مردم روزه دار و مومن آن را برای خود و دیگران طلب کردند.

 و ان شالله باشد که بهترینها برای همه این بندگان خوب خدا و مسلمان جهان رقم بخورد و البته بالاترین عافیت تعجیل در ظهور حجت خداست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبی که پرونده کائنات به امضای امام زمان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..