تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پرشور مردم خراسان شمالی در راهپیمایی روز قدس ۹۷

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1397/03/18 شناسه خبر: 1371613

گزارش تصویری راهپیمایی شهرستان های خراسان شمالی در روز قدس

مردم مومن و روزه دار خراسان شمالی امروز نیز آمده بودند تا با لب های خشکیده، فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دهند و مشت های گره کرده از خشم را بر سر دشمن بکوبند برای لبیک گفتن به فرمان رهبری و اعلام برائت از دشمن، لحظه ای غفلت نمی‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، مردم مومن بجنوردی  از همه اقشار، پیر و جوان، کوچک و بزرگ از ساعتی قبل از آغاز برگزاری مراسم همچون سیلی خروشان به سوی میعادگاه های برگزاری راهپیمایی روز قدس در حرکت بودند.

 

روز قدس 97، خراسان شمالی ، بجنورد قدس

روز قدس 97، خراسان شمالی ، بجنورد قدس

روز قدس 97، خراسان شمالی ، بجنورد قدس

روز قدس 97، خراسان شمالی ، بجنورد قدس

روز قدس 97، خراسان شمالی ، بجنورد قدس

 

به گزارش عصر اترک از شیروان ، مردم شهر شیروان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهان همبستگی مسلمانان برای آزادسازی قدس شریف از دست اشغالگران صهیونیست شدند.

 

 

به گزارش عصر اترک از اسفراین، همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم فاروج نیز همزمان با کل کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و خشم و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس فریاد زدند، یقیناً این حضور پرشور مردم روز قدس را تا ابد در تاریخ جاودانه خواهد ساخت.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پرشور مردم خراسان شمالی در راهپیمایی روز قدس ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..