تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جبهه مقاومت ستون فقرات استکبار را در هم شکسته است/آستانه تحمل برخی از مدیران پایین است

ساعت: 15:48 منتشر شده در مورخ: 1397/03/18 شناسه خبر: 1371609

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه جبهه ما امروز جبهه مقاومت است، گفت: جبهه مقاومت ستون فقرات استکبار را در هم شکسته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه این هفته در محل مصلی امام خمینی (ره) با بیان این مطلب اظهار کرد: امت اسلام امروز در قالب یک جبهه پر قدرت مقابل استکبار ایستاده است و با حمایت زبانی و شعاری و حضور در صحنه اعلام می کند که حامیان مظلومان جهان است.

 

حجت الاسلام یعقوبی افزود: آمریکا در فلسطین، لبنان، یمن و سوریه حضور پیدا کرده اما نتوانسته در هیچ جا پیروز شود و به همین دلیل نیز عصبانی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام گفت: ایشان در این مراسم فرمودند دشمن در سه جبهه فشار اقتصادی، فشار روانی و فشارهای عملیاتی در صحنه مقابله با نظام اسلامی ایران وارد شده است.

 

وی اضافه کرد: غارت ، غیرت و ارزش ها حربه دیگری است که دشمن با استفاده از آن در صدد مبارزه با کشورمان است و می خواهد احساس مسئولیت را از ما بگیرد و با بی تفاوت کردن ما در مقابل منکر ما را تضعیف کند.

 

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به برخورد فیزیکی با شخصی که نسبت به روزه خواری در ملا عام اقدام کرده بود از دادستان مرکز استان خواست جلوی این اقدام ها را بگیرد.

 

وی همچنین با بیان اینکه آستانه تحمل برخی از مدیران پایین است، گفت: مبادا با منتقدین برخورد بدی داشته و آنان را تحقیر کنید.

 

خطیب نماز جمعه بجنورد خطاب به مدیران گفت: آستانه تحمل خود را بالا ببرند و اگر کسی انتقادی نسبت به عملکرد آنان داشت کینه اورا به دل نگیرند.

 

خطیب نماز جمعه بجنورد در ادامه به تشکیل فروشگاه های زنجیره ای در بجنورد خاطر نشان کرد: فروشگاه های زنجیره ای که حتی مالیات خود را هم به این استان پرداخت نمی کنند سبب کسادی بازار کاسب های این شهر شده اند و این موضوعی بود از روز نخست که استاندارسکان مدیریت استان را در دست گرفت، مطرح کردیم که باید به صورت جدی به این موضوع رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جبهه مقاومت ستون فقرات استکبار را در هم شکسته است/آستانه تحمل برخی از مدیران پایین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..