تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Gray Dawn – بازی ترسناک بامداد خاکستری برای کامپیوتر

بازی Gray Dawn شما را به یک ماجراجویی وحشت آوری می برد که باید در آن بی گناهی یک کشیش را ثابت کنید. بازی شما را به رویدادهای عجیب و غریبی خواهد برد که شامل مالکیت شیطانی و حضور ظهور خدایان خواهد بود. همه این کارها در راستای کشف شما خواهد بود که آیا این کشیش گناهکار است یا خیر. شما هر بار که به یاد پسرک می افتید یا اینکه متهم به یک قتل شده اید، از ترس زیاد وارد یک حالت بیهوشی می شوید. این لحظات جنون و دیوانه وار، جنگ و خونریزی را نشان می دهد، گاهی صدای شیزان به گوش شما می رسد که در تلاش برای متقاعد کردن شما در مورد چیزهایی است که می تواند راست یا دروغ باشند. وظیفه کاراکتر خلع سلاح کردن شیطان و رفتن به سمت خدا است.

The Piano PC-CODEX

دانلود-بازی-Gray-Dawn

داستان بازی Gray Dawn در سال ۱۹۲۰ و در روستای دور و درازی در انگلیس جریان دارد. در طول تجربه بازی، شما مرتبا به دنیای زیبایی در رومانی منتقل می شوید، این دنیای زیبا از عرفان اروپای شرقی الهام گرفته است و بخشی از داستان بازی نیز در آنجا جریان دارد. فضاسازی بازی بسیار جالب صورت گرفته است و شاهد حضور شخصیت هایی هستیم که رفتارهای عجیب و غریبی دارند و می توانند حد ترس شما را به سقف بچسبانند. گیم پلی دانلود Gray Dawn نیز بسیار روان است و شما باید با حرکت در محیط، در جستجوی برخی از المان هایی باشید که کمک می کنند راز کشیش را یافته و مدارک محکمی در بی گناهی وی داشته باشید.

گرافیک در دانلود Gray Dawn نیز در حد معمولی قرار دارد و بسیار با محیط ترس آور بازی اخت شده است. پازل های زیادی در محیط متنوع بازی قرار دارد که باید حل کنید و بتوانید آنها را به همدیگر مرتبط کنید. ابزارهای زیادی را در طول بازی کسب می کنید که قابلیت های عجیبی دارند و به شما کمک می کنند تا خیلی از مسائل را کشف کنید. برخی از صحنه های خشونت بار را نیز خواهید دید که مرتبط با بازی هستند و می توانند میزان ترس را بسیار بیشتر کنند.

اسکرین-شات-بازی-Gray-Dawn اسکرین-شات-بازی-Gray-Dawn اسکرین-شات-بازی-Gray-Dawn اسکرین-شات-بازی-Gray-Dawn اسکرین-شات-بازی-Gray-Dawn اسکرین-شات-بازی-Gray-Dawn info

You will be entangled in a terrifying adventure of a priest on a quest to prove his innocence. Guilty or not, you find yourself trapped in the middle of strange events involving a demonic possession and divine apparitions. Each time you remember the boy or hear about being accused of murder, you go into a trance fueled by fear. These moments of madness depict gore, repulsion towards God, and sometimes even the voice of the devil himself trying to convince you of things that may or may not be lies…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 64-bit
Processor: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320
Memory: 8 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 770 / Radeon R9 280X
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 64-bit
Processor: Intel Core i7-3930K /AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 6GB / Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Gray Dawn – بازی ترسناک بامداد خاکستری برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..