تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با ماشین پرنده مؤسس گوگل که تک نفره است پرواز کنید/ عکس

با ماشین پرنده مؤسس گوگل که تک نفره است پرواز کنید/ عکس

فناوری اطلاعات > سخت افزار - با فلایر / Flyer می‌توانید 1 تا 3 متری بر فراز آب به مدت 20 دقیقه در هوا پرواز رؤیایی داشته باشید.

به گزارش خبرآنلاین، فلایر متعلق به لری پیج، از مؤسسین گوگل است که به‌عنوان ماشین پرنده، چیزی شبیه پهپاد و هواپیمای آب‌نشین تعریف‌شده و با داشتن 10 فن پرقدرت قادر به طی کردن مسیری به طول 20 مایل است.{لینک}

هرچند قیمت آن مشخص نشده، اما علاقه‌مندان به خرید می‌توانند این ماشین پرنده که با جوی استیک مدیریت می‌شود را از کمپانی Kitty Hawk سفارش دهند.

خبرنگار سی ان ان که سوار بر این ماشین پرنده 113 کیلویی شده معتقد است خلبانی (نیاز به مدرک خلبانی نیست) با آن خیلی راحت نیست.{لینک} این در حالی است که «سباستین ترون» مدیر اجرایی کمپانی می‌گوید: استفاده از آن مانند ماین کرافت آسان است.

سباستین از تجاری‌سازی ماشین پرنده در 5 سال آینده خبر داد. این کمپانی بیش از 1500 پرواز با تاکسی پرنده به نام کورا / Cora در نیوزیلند انجام داده است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با ماشین پرنده مؤسس گوگل که تک نفره است پرواز کنید/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..