تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا کدام بازیکنان ایران در جام جهانی را تحریم کرد؟

تحریم‌ها 6 ماه پس از اعلام رسمی ترامپ اعمال خواهند شد و بیشتر کمپانی‌ها در این فرصت تصمیم گرفته‌اند همکاری خود با ایران را کاهش دهند.

نکته قابل توجه استفاده خود کی روش از برند نایکی است. همچنین در کنار سامان قدوس بازیکنان اصلی ایران نظیر رامین رضائیان، اشکان دژاگه، مهدی طارمی، مسعود شجاعی و سردارآزمون در کنار امیر عابدزاده و مهدی ترابی نیز از همین برند استفاده می کنند. مجیدحسینی مدافع استقلالی تیم ملی در روز اول تمرین از کفش های نایکی استفاده کرد ولی سپس ترجیح داد از کفش های آدیداس استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا کدام بازیکنان ایران در جام جهانی را تحریم کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..