تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر انگلیس صاحب تعطیلات زمستانی شد

خبرگزاری تسنیم: با تصویب اتحادیه فوتبال انگلیس، لیگ برتر این کشور از فصل 2020-2019 دارای تعطیلات زمستانی 2 هفته‌ای خواهد شد.

پس از بررسی‌های لازم، مدیران با این پیشنهاد موافقت کردند و اتحادیه فوتبال انگلیس رسما اعلام کرد تیم‌ها از فصل 2020-2019 در ماه فوریه تعطیلاتی 2 هفته‌ای خواهند داشت.

این تعطیلات البته ضربه‌ای به تقویم بازی‌ها نمی‌زند و حتی برنامه لیگ برتر نیز به همان حالت همیشگی پیش می‌رود. به این ترتیب که 5 بازی از هفته در ابتدا و 5 بازی دیگر در پایان وقفه برگزار می‌شوند تا هر تیم دقیقا 2 هفته استراحت کرده باشد.

همچنین موافقت شد تا دور پنجم، جام حذفی در وسط هفته برگزار شود و بازی تکراری از این دور حذف شود و به جای آن وقت‌های اضافه و پنالتی به بازی اول اضافه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر انگلیس صاحب تعطیلات زمستانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..