تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست عجیب رئال مادرید از رونالدو

ورزش سه: باشگاه رئال مادرید از کریستیانو رونالدو درخواست کرده برای فصل بعد خودش یک خریدار پیدا کند.

به نظر می رسد در حال رسیدن به هفته های پایانی حضور رونالدو در ترکیب رئال مادرید هستیم و طبق ادعای آ.اس، تصمیم این ستاره در مورد جدایی "برگشت ناپذیر" است.

درخواست عجیب رئال مادرید از رونالدو

بند آزادسازی این ستاره پرتغالی یک میلیارد یورو ارزش دارد اما باشگاه رئال مادرید نیز حاضر به مذاکره با ارقامی پایین تر است زیرا می داند چنین رقمی امکان پذیر است. فلورنتینو پرز علاقمند به جذب نیمار بوده و می داند برای خرید او باید 400 میلیون پرداخت کند که امیدوار است این رقم از مبلغ فروش رونالدو تامین شود.

رونالدو معتقد است فلورنتینو پرز او را فریب داده و اگرچه در پایان فینال لیگ قهرمانان فصل قبل به او قول افزایش حقوق داده بود، اما حالا زیر قول خود زده و ستاره پرتغالی به همین دلیل قصد جدایی دارد.

باشگاه رئال مادرید نیز از رونالدو خواسته ببیند آیا تیمی حاضر به جذب او و خرید این ستاره گرانقیمت پرتغالی است یا خیر؛ شاید در حال حاضر تنها منچستریونایتد و پاری سن ژرمن باشند که توانایی پرداخت مبلغ مورد نظر لوس بلانکوس را دارا هستند و ممکن است این 2 باشگاه مقصد بعدی رونالدو باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست عجیب رئال مادرید از رونالدو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..