تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




FIVB: جادوی معروف و شکست چین

 خبرگزاری تسنیم: سایت فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) پس از پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل چین در هفته سوم لیگ ملت‌‌های والیبال 2018 به تمجیداز سعید معروف، کاپیتان و پاسور تیم ملی ایران پرداخت.

فدراسیون جهانی والیبال در گزارش بازی ایران نوشت: با توجه به میانگین قدی مشابه ایران و چین، انتظار می‌رفت که دو تیم در دفاع روی روی، عملکرد مشابهی داشته باشند اما برتری مطلق در روی تور، متعلق به ایران بود.

این بازی در واقع تکرار فینال مسابقات قهرمانی مردان آسیا در سال 2011 بود که ایران برای نخستین بار به عنوان قهرمانی رسید و این بار هم پاسور ایران، درخشش خیره کننده‌ای داشت.

سعید معروف، کاپیتان و رهبر ارکستر تیم ملی والیبال ایران بود. او بعد از بازی گفت که هیچ مسابقه آسانی در لیگ وجود ندارد و سرویس‌های خوب ایران، عامل برتری آنها بود.

امیر غفور نیز که تا قبل از این بازی با 92 امتیاز در جدول امتیازآورترین بازیکنان در مکان سوم قرار داشت با کسب 19 امتیاز دیگر، توانایی‌های خود را ثابت کرد.

بازیکنان تیم ملی چین هم اگرچه کم تجربه بودند اما با توجه به شناختی که رائول لوزانو (سرمربی آرژانتینی تیم چین) از بازیکنان تیم ملی ایران داشت، شکست 3 بر صفر، یک نتیجه ناامید کننده به حساب می‌آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «FIVB: جادوی معروف و شکست چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..