تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر جهان آرای معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی از 8 اردیبهشت آغاز شده است و ثبت نام تا ۱۸ خردادماه ادامه دارد، اظهار کرد: ثبت‌نام کتاب‌های پایه اول ابتدایی نیز از 23 تیرماه آغاز می‌شود و تا 20 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ثبت‌نام کتب درسی کلاس اولی‌ها نیز بعد از انجام ثبت نام در مدرسه و از ۲۳ تیر شروع می‌شود و تا ۲۰ شهریور ادامه می‌یابد، ثبت سفارش گروهی پایه هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان نیز شروع شده و تا ۱۸ خرداد ادامه دارد.

به گفته حسین طلایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، امسال دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم فنی حرفه‌ای، کاردانش و همچنین رشته معارف نیز می‌توانند به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش کتب خود کنند و سامانه ثبت نام برای این گروه نیز از ۲۰ اردیبهشت برای کتب فنی و حرفه‌ای فعال شده است و ۱۸ خرداد به پایان می‌رسد.

شیوه ثبت نام و ثبت سفارش خرید کتاب درسی

وی ادامه داد:‌ علاوه بر امکان ثبت نام انفرادی، مدارس نیز می ‌توانند به صورت گروهی دانش آموزان خود را ثبت نام کنند  و علت فراهم شدن این امکان این است که ممکن است در مناطقی اتصال به اینترنت سخت باشد به همین خاطر مدارس می‌توانند به صورت گروهی برای دانش آموزان خود ثبت نام کنند.

وی درباره کتب جدید التالیف وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی پیش‌رو، اظهار کرد:‌ کتاب‌های پایه دوازدهم جدید التالیف هستند، تولید محتوای کتب این پایه به اتمام رسیده و در حال آماده سازی فرآیند چاپ این کتب هستیم، ما برای همه مدارس و معلمان مدارس کتب جدید التالیف یک نسخه از کتاب‌ها را به مدارس ارسال خواهیم کرد.

قیمت کتب درسی

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره قیمت کتب درسی گفت:‌ شاهد کاهش نرخ رشد قیمت کتاب‌های درسی در سال جاری هستیم و نرخ رشد قیمت‌ کتاب‌ها دوره ابتدایی امسال حدود ۲ درصد بود، بر این اساس قیمت کتاب درسی پایه اول ابتدابی ۱۴۴۰۰ تومان، قیمت کتاب دوم ابتدایی ۱۵۶۰۰ تومان،‌پایه سوم ۲۰۳۰۰تومان، پایه چهارم ۲۰۴۰۰ تومان، پایه پنجم ۲۰۹۰۰تومان و پایه ششم  ۲۴۷۰۰ تومان است که در پشت جلد درج شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..