تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Atmosphere: Baby Lullaby Full 1.0 – جعبه موسیقی و خواب آرام نوزاد مخصوص اندروید !

دانلود امروز 13+

تاریخ انتشار پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0

دوست داشتن 1

Atmosphere: Baby Lullaby v1.0 [Pro] – اپلیکیشن جعبه موسیقی و خواب آرام نوزادان مخصوص اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار برای اولین بار در ایران

همان طور که در پست های قبلی نیز بار ها به آن اشاره کرده ایم یکی از اصلی ترین مشکلاتی که پدر ها و مادران با آن رو به رو هستند خوابیدن نوزادان و کودکانشان می باشد که در بسیاری از موارد باعث افزایش مشکلات عصبی می شود. تا کنون راهکارهای مختلفی برای برطرف سازی این مشکل ارائه شده است که اپ های اندرویدی یکی از موثر ترین آن ها می باشند. Atmosphere: Baby Lullaby Pro Unlocked عنوان یک اپلیکیشن جعبه موسیقی و خواب آرام برای نوزادان و کودکان مخصوص اندروید می باشد که توسط Peak Pocket Studios توسعه و منتشر شده است. این برنامه با برخورداری از یک محیط کاربری بسیار ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی کمک می کند تا به راحتی به خوابیدن نوزادان خود کمک کنید. مجموعه صدا های آرام بخش موجود در این مجموعه به صورت کاملا خاصی برای نوزادان طراحی شده اند که کمک می کنند؛ تنها در چند دقیقه کودک شما به مرحله عمیق خواب خود وارد شود. برنامه را تنظیم کنید و پخش موسیقی را به این ابزار خارق العاده بسپارید، صدای در حال پخش پس از به پایان رسیدن تایمر به صورت خودکار متوقف می شود. بهتر است این برنامه پر کاربرد را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Atmosphere: Baby Lullaby اندروید :

دسترسی به ده ها لالایی بدون هیچ گونه محدودیتی تایمر هوشمند برای توقف پخش صدا همراه با افکت محو شدن کیفیت بسیار بالای صدا ها بدون هیچ گونه نویزی نیاز نبودن به اتصال اینترنت در هنگام پخش کمک برای به خواب رفتن نوزاد و جلوگیری از گریه مستمر قطعات موسیقی بسیار زیبا و فوق العاده رابط کاربری آسان و ساده

اپلیکیشن Atmosphere: Baby Lullaby با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاریش امتیاز فوق العاده 5.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کند که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وبسایت محبوب فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.0 :

* انتشار نسخه اولیه برنامه در گوگل پلی

Atmosphere: Baby Lullaby Full




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Atmosphere: Baby Lullaby Full 1.0 – جعبه موسیقی و خواب آرام نوزاد مخصوص اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..