تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد اشتغال پایدار هدف صندوق های قرض الحسنه مردمی است

فرمانده سپاه اسکو در آیین افتتاح صندوق های قرض الحسنه مردمی روستای کردلر گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای اهالی به ویژه جوانان و تشکیل شرکت‌های تعاونی جهت توسعه مناطق هدف، از مهم ترین اهداف ایجاد صندوق هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشدی افزود: با ایجاد این صندوق ها مردم در فرایند پبشرفت روستا یا محله خود از ابتدا تا انتها سهیم بوده و مشارکت خواهند داشت و ایجاد اشتغال و ارتقای معیشت مردم امری ضروری است که هدف نهایی این صندوق ها پیشرفت و آبادانی کشور است .

وی تاکید کرد: با تشکیل این صندوق ها عملاً مردم تصمیم گیری، برنامه ریزی و اجرای برنامه های پیشرفت روستا و محله خود را بر عهده خواهند گرفت و خواستار مشارکت بیشتر مردم در این صندق ها هستیم.

پیش از این صندوق های قرض الحسنه مردمی در روستا های سرای، خور خور و پایگاه المهدی ایلخچی افتتاح شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد اشتغال پایدار هدف صندوق های قرض الحسنه مردمی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..