تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز قدس نماد انزجار ملت‌های مسلمان از رژیم اسرائیل است

استاندار آذربایجان شرقی روز جهانی قدس را یادگار امام راحل(ره) و نماد خشم و انزجار ملت‌های مسلمان از رژیم کودک‌کش اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در آستانه روز جهانی قدس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس امسال به دو علت اهمیت بیشتری داشت؛ نخست اینکه در یک ماه گذشته بیش از یکصد نفر از مردم فلسطین به دست جنایت‌کاران صهیونیست به شهادت رسیده‌اند و دوم اینکه آمریکا به حمایت از رژیم غاصب اسرائیل، سفارت خود را از تل‌آویو به بیت‌المقدس منتقل کرد.

وی گفت: امیدوارم هم‌استانی‌ها در همه شهرها و روستاها با شکوه و نشاط بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در راهپیمایی این روز مهم شرکت کنند و حمایت خود را از مظلومان و نفرت و انزجار خود را از ظالمان جهان نشان دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز قدس نماد انزجار ملت‌های مسلمان از رژیم اسرائیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..