تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات چهار خدمه لنج صیادی از چنگال دزدان دریایی

با اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج)؛ چهار خدمه لنج صیادی کنارک از چنگ دزدان دریایی سومالیایی رهایی یافتند.

به گزارش بولتن نیوز، مرکز سیستان و بلوچستان،این افراد تا ساعاتی دیگر به خانواده هایشان تحویل داده خواهند شد.

حدود سه سال و نیم گذشته 2 لنج صیادی بندر کنارک به دست دزدان دریایی سومالی گرفتار شدند که خدمه یکی از لنج ها هنگام اسارت موفق به دستگیری چند تن از دزدان دریایی و در نهایت فرار از چنگ آنان شدند و دزدان دریایی را هم با خود به سواحل ایران آورند.

لنج دیگر با 20 خدمه در اسارت دزدان دریایی باقی ماند و در این مدت ، چهار تا پنج نفر آنان در همان ماه های اول موفق به فرار شدند. دزدان دریایی برای آزادی مابقی ملوانان اسارت گرفته شده ، شرط دریافت پول گذاشته بودند که با سختگیری های آنان چند تن از ملوانان بر اثر گرسنگی و کمبود مواد غذایی جان باختند.

از چهار خدمه ای که آزاد شده اند ، یکی اهل بندر چابهار و سه نفر دیگر اهل قصرقند و نیکشهر هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات چهار خدمه لنج صیادی از چنگال دزدان دریایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..