تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 3هزار سبد غذایی به نیت سه هزار شهید استان قزوین

ساعت: 17:26 منتشر شده در مورخ: 1397/03/17 شناسه خبر: 1371249

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر سه هزار سبد غذایی به نیت سه هزار شهید استان قزوین، در میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر ظاهری، فرمانده پایگاه بسیج شهید رحمانی کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوینبیان کرد: ماه رمضان فرصت گران سنگی است تا از فرصتی که خواب در آن عبادت است برای خدمت به نیازمندان بهره ببریم. 


وی ادامه داد: بسیجیان ادارت مختلف استان قزوین نیز در آخرین نشست پایگاه‌های بسیج با تأسی به امیرمومنان اعلام آمادگی کردند تا همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر سه هزار سبد غذایی به نیت سه هزار شهید استان قزوین، در میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع کنند. 

این مسئول بیان کرد: پایگاه‌های بسیج ادارات مختلف استان قزوین به مناسبت ماه مبارک رمضان سه هزار سبد غذایی به نیت سه هزار شهید استان قزوین تهیه در میان مددجویان کمیته امداد در نقاط مختلف استان قزوین توزیع کردند.

وی افزود: سبدهای غذایی تهیه شده با ارزش ریالی حداقلی 150 هزار تومان تهیه و به تعداد هزار و 500 بسته در میان مددجویان شهرستان قزوین و هزار و 500 بسته دیگر در میان مددجویان شهرستان های دیگر توزیع شد. 

ظاهری با اشاره به کمک‌های دیگر اهداء شده از سوی خیران و نیکوکاران عنوان کرد: در امر کمک به نیازمندان اگرچه میزان کمک مهم است ولی آنچه بر ارزش ریالی آن ارجحیت دارد حضور در این عرصه است. 

وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در واقع واسطه اغنیاء و فقراست و تلاش می کند تا فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه کند در واقع با چنین رویکردی دل‌ها برای یکدیگر می‌تپد و با دور شدن از کم توجهی یا بی توجهی نسبت به مشکل دیگران، شاهد تعمیق فقر نخواهیم بود. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 3هزار سبد غذایی به نیت سه هزار شهید استان قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..