تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حدود 2هزار بهره‌بردار قزوینی در سامانه کارا ثبت نام کردند

ساعت: 15:51 منتشر شده در مورخ: 1397/03/17 شناسه خبر: 1371215

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از ثبت نام حدود 2هزار بهره‌بردار قزوینی در سامانه کارا خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس آقا علیخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای فعالیت سامانه کارا تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، یک هزار و 719 نفر از بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان در سامانه کارا ثبت نام کردند. 


وی افزود: بیشترین متقاضیان در زیر بخش‌های کشاورزی شامل؛ دام، شیلات، گلخانه و صنایع تبدیلی و تکمیلی در این سامانه ثبت نام کرده اند. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین اذعان کرد: تعداد مصوبات جلسات شهرستان قزوین در اشتغال پایدار روستایی 190 پرونده و اشتغال فراگیر 3 پرونده بود که مبلغ مصوب پایدار 289میلیارد و 380 میلیون ریال و فراگیر 57 میلیارد ریال است. 

وی ابراز کرد: زیربخش‌های دام با 30 پرونده به مبلغ 128 میلیارد و 500 میلیون ریال، شیلات با 12 فقره پرونده به مبلغ 15میلیارد و 330 میلیون ریال، گلخانه با 8 فقره پرونده به مبلغ 34میلیارد و 100 میلیون ریال و همجنین صنایع تبدیلی و تکمیلی با 7 فقره پرونده به مبلغ 53 میلیارد و 200 میلیون ریال در زمینه اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان بوده است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حدود 2هزار بهره‌بردار قزوینی در سامانه کارا ثبت نام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..