تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانیتورها ساعت 21 شب دیروز هک شده‌اند/ بازگشت به روند عادی 4 دقیقه طول کشیده است/ آغاز بررسی‌ها جهت شناسایی هکرها

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1397/03/17 شناسه خبر: 1371218

جزئیات هک نمایشگرهای فرودگاه شهید مدنی از زبان فرماندار؛

راستگو گفت: دیشب به مدت 4 دقیقه مانیتورهای فرودگاه شهید مدنی تبریز هک شدهند و پیام‌هایی در ‌آن به نمایش درآمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به خبر هک نمایشگرهای فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، ابراز داشت: این اتفاق ساعت 21:30 روز چهارشنبه رخ داده و حداکثر به مدت 4 دقیقه کنترل مانیتورها در اختیار هکرها قرار گرفته است.

وی افزود: بلافاصله پس از این اتفاق مسئولان امر کنترل مانیتورها را در دست گرفته‌اند و اکنون نیز نهادهای ذی‌ربط درصدد شناسایی خاطیان هستند.

فرماندار تبریز با بیان اینکه مشابه این اتفاق پیش‌تر در مشهد رخ داده بود، عنوان کرد: فعلا مشخص نشده که مسببان بروز این اتفاق چه کسانی هستند و معلوم نیست که به صورت فردی یا گروهی نمایشگرها هک شده‌اند؛ بررسی‌ها ادامه دارد و در نهایت معلوم خواهد شد از داخل این اقدام صورت گرفته یا آنکه از خارج از کشور چند دقیقه‌ای موفق به هک سیستم نمایش شده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانیتورها ساعت 21 شب دیروز هک شده‌اند/ بازگشت به روند عادی 4 دقیقه طول کشیده است/ آغاز بررسی‌ها جهت شناسایی هکرها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..