تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا در شهر شعار مرگ بر ‌آمریکا و اسرائیل خواهیم داد/ اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در تبریز

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1397/03/17 شناسه خبر: 1371223

راستگو گفت: بنده همچون سایر شهروندان در راهپیمایی روز قدس حاضر خواهم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به روز جهانی قدس و اهمیت آن نسبت به سال‌های قبل، اظهار داشت: آخرین جمعه ماه رمضان سال جاری با فعل و انفعالات آمریکا در خاک فلسطین توأم شده و اخیراً شاهد انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس اشغالی بودیم.

وی افزود: از سویی دیگر آمریکا از برجام خارج شده و درصدد اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است، بدین‌جهت حضور مردم در خیابان‌ها فوق‌العاده اهمیت دارد و ما در این راهپیمایی شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر خواهیم داد.

فرماندار تبریز به سفرهای بنیامین نتانیاهو به کشورهای اروپایی به‌منظور یارکشی جهت ایجاد اجماع علیه ایران اشاره و خاطرنشان ساخت: مردم همواره در برابر تهدیدات ایستادگی کرده‌اند و پایبندی‌شان را به انقلابی که بر پایه‌ی اسلامیت شکل گرفته است، نشان داده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فضای شهر در مناسبت‌های اخیر چندان حال و هوای سالگرد ارتحال امام را ندارد، تاکید کرد: موضوع آنگونه‌ای که در رسانه‌ها مطرح می‌شود نیست و در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان نیز در این‌باره بحث شد تا مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی پیگیر این مسایل شود.

راستگو با اعلام اینکه اکنون نیز بنرهای سالگرد ارتحال حضرت امام در سطح شهر وجود دارد و هنوز برچیده نشده است، گفت: چنانچه در میادین اصلی شهر همچون دانشسرا و فهمیده حاضر شوید خواهید دید بنرهای تبلیغاتی روز قدس نیز نصب شده‌اند.

وی در پایان افزود: مراسمات بزرگداشت سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد نیز با حضور پرشور شهروندان و مسئولان برگزار گردید و شاهد برگزاری مراسمات شب قدر در اقصی‌نقاط شهر بودیم؛ برای برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی روز قدس هم تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا در شهر شعار مرگ بر ‌آمریکا و اسرائیل خواهیم داد/ اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..