تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز قدس در صحنه راهپیمایی خواهم بود/ نمی‌توان ظلم و جنایت در حق ملتی را دید و ساکت ماند

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1397/03/17 شناسه خبر: 1371221

ساعی با اشاره به راهپیمایی روز قدس و تاکید بر حضور در این روز گفت: این موضوع وظیفه ماست و ان‌شالله تمام سعی‌ام را خواهم کرد تا فردا در صحنه باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مجتبی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در خصوص ضرورت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: حتی اگر ما مسلمان هم نباشیم شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه انسانی ماست.

وی ادامه داد: با این حساب، مسلمانی مردم فلسطین وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند، خدا از ما قبول نخواهد کرد که در دنیا کسی مورد آزار و ظلم باشد و ما از مظلوم حمایت نکنیم.

این گزارشگر محبوب فوتبالی با بیان اینکه ممکن نیست کسی وجدان داشته باشد و آه مظلوم را نشنود، عنوان کرد: نمی‌توان ظلم و جنایت را در حق ملتی دید و ساکت نشست؛ به همین دلیل این مساله ابتدا یک وظیفه انسانی و بعد شیوه مسلمانی ماست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: این موضوع وظیفه ماست و ان‌شالله تمام سعی‌ام را خواهم کرد تا فردا در صحنه باشم.

ساعی درباره پیام دعوت مردم برای راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: فکر می‌کنم نیازی به پیام دعوت برای مردم نیست زیرا همانطور که گفتم پیام دعوت برای کسانی است که وجدان ندارند، به کسانی پیام داده می‌شود که بیدار و آگاه نیستند در حالیکه مردم ما همیشه بیدار و آگاه هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز قدس در صحنه راهپیمایی خواهم بود/ نمی‌توان ظلم و جنایت در حق ملتی را دید و ساکت ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..