تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس یک مساله اعتقادیست نه سیاسی/ داعشی‌ها با حضور در بیمارستان‌های اسرائیل اسلحه دریافت می‌کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بیت‌الله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمین است، اظهار داشت: قدس برای ما جنبه اعتقادی دارد و به گونه‌ای نیست که فکر کنیم تنها جنبه سیاسی دارد و رژیم صهیونیستی آن را اشغال کرده است.

وی ادامه داد: تمام مسلمانان باید باب اعتقادی قبله اول مسلمین بودن قدس را فراموش نکنند و به صهیونیست‌ها اجازه دست درازی به قدس شریف را ندهند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در انتقال سفارت به قدس تصریح کرد: مطمئنا فردا مردم به دلیل ظلم‌های آمریکا و ترامپ در حق مردم ایران و عدم وفا به تعهداتش مانند گذشته با حضور گسترده در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی افزود: این حضور گسترده مردم کار سیاسی نیست در حالیکه برخی‌ها آن را بدون توجه و دقت کار سیاسی می‌دانند، فلسطین پاره تن اسلام است و حداقل وظیفه شرعی ما حضور در این راهپیمایی و گفتن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل در برابر غارتگری و کشتار این رژیم است.

عبداللهی با بیان اینکه هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی فروش سلاح در منطقه است، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی طرفدار داعش است، داعشی‌های که در آنجا عمل جراحی می‌شدند و در بیمارستان‌هایشان حضور داشتند از این رژیم سیاست و اسلحه دریافت می‌کردند؛ بنابراین اینها دشمنان سرسخت اسلام و ایران هستند.

وی ابراز کرد: امام راحل به خوبی این ها را می‌شناخت که آمریکار را شیطان بزرگ نامید بنابراین از تمام مردم عزیز ایران اعم از مرد و زن و پیر و جوان درخواست دارم با شور بیشتر در این راهپیمایی شرکت کنند؛ زیرا وظیفه دینی و ملی و اخلاقی است که از ملت مظلومی که مورد تجاوز قرار گرفته است حمایت کنیم.

این نماینده مجلس با بیان تاثیر همبستگی کشورهای اسلامی در جهت جلوگیری از تجاوز آمریکا و اسرائیل به قدس خاطرنشان ساخت: نویسندگان،صاحبان قلم،رسانه‌های جهان اسلام، مردم و منبرها باید دست به دست هم دهند تا این ظلم را منعکس و آمریکا را در رسیدن به اهدافش ناکام کند، هرکسی که به هر نحوی فرصتی در دست دارد باید از آن برای مقابله با شیطان بزرگ و اسرائیل استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد یا خیر تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی در همه راهپیمایی‌ها شرکت کرده‌ام و فردا به طور قطع در شهرستان اهر یا یکی از شهرهای دیگر در راهپیمایی حضور دارم.

انتهای پیام/ 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس یک مساله اعتقادیست نه سیاسی/ داعشی‌ها با حضور در بیمارستان‌های اسرائیل اسلحه دریافت می‌کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..