تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجت‌الاسلام رئیسی به دعوت شورای تبلیغات مرکز به تبریز می‌آید/ راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11:30 شروع می‌شود

ساعت: 15:51 منتشر شده در مورخ: 1397/03/17 شناسه خبر: 1371216

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی؛

حجت‌الاسلام والمسلمین تقی‌زاده گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی را به تبریز دعوت کرده است تا با توجه به پیشرو و تاثیرگذار بودن آذربایجان در عرصه‌های مختلف انقلاب این شخصیت تراز اول در استان حضور داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امسال روز جهانی قدس ویژگی‌های خاصی دارد که از مهمترین ویژگی آن نوجوانان و جوانان مظلوم فلسطین که به عنوان بازگشت به سزمین خود مدت‌هاست در کرانه باختری قیامشان را شروع کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای اینکه به این جوانان و مردم مظلوم فلسطین روحیه بیشتری تزریق شود ملت بزرگوار ایران هرچه باشکوه‌تر و باعظمت‌تر در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند تا اراده و تصمیم آنها قوی‌تر شده و برای آزادی قدس شریف مصمم تر شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه فلسطین پاره تن اسلام است، توضیح داد: فلسطین قبله اول مسلمانان است و تمام مسلمانان برای اجرای فرمان امام راحل در روز جهانی قدس در راهپیمایی حضور خواهند داشت و حمایتمان را از رزمندگان آزادی بیت‌المقدس اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: مساله مهم این است که مردم آذربایجان توجه داشته باشند که رئیس جمهور کودن آمریکا اخیرا تصمیمی گرفته که سفارتخانه آمریکا را به بیت المقدس انتقال دهد و این دهن کجی به کل مسلمانان و قدس شریف بود؛ لذا در راهپیمایی کوبنده فردا پاسخ پشیمان کننده‌ای به این تصمیم نابخردانه خواهیم داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقی‌زاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا کشتار بی‌رحمانه مردم فلسظین را تشدید کرده است، عنوان کرد: کل مسلمانانی که در سراسر عالم وجدان بیدار دارند و معتقد به آزادی قدس شریف هستند مخصوصا مردم ایران که در پیروی از مقام معظم رهبری در این خصوص پیشرو هستند فردا با شکوه‌تر از سالهای گذشته این راهپیمایی را برگزار خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی در تبریز تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی را به تبریز دعوت کرده است تا با توجه به پیشرو و تاثیرگذار بودن آذربایجان در عرصه‌های مختلف انقلاب این شخصیت تراز اول در استان حضور داشته باشد.

وی در تشریح برنامه‌های راهپیمایی روز قدس نیز تاکید کرد: قبل از ساعت ده حرکت از مساجد شروع خواهد شد و مسیرهای طولانی از اتوبوس‌های شرکت واحد بهره‌مند خواهند شد تا قطره قطره جمعیت به دریای بیکران مرم وصل شوند تا حضور باشکوه مردم آذربایجان به دنیا مخابره شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقی‌زاده قدرت اصلی را اتحاد مردم دانست و گفت: جمعیت‌های کوچک و پراکنده در رسانه‌ها بازتابی ندارد اما زمانیکه مردم در کنار هم قرار می‌گیرند در دنیا بازتاب پیدا می‌کند، برای رعایت نظم و اتحاد نیز از همه ماشینهایی که همراه با سیستم صوتی حرکت می‌کنند درخواست دارم که به هنگام رسیدن به جایگاه اصلی در کنار خیابان قرار بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: برنامه جایگاه از ساعت 11:30 شروع خواهد شد که شامل مداحی، تواشیح و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و قرائت بیانیه خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجت‌الاسلام رئیسی به دعوت شورای تبلیغات مرکز به تبریز می‌آید/ راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11:30 شروع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..