تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقوا و احسان مردم دوخصلت مهم رسیدن به خداوند/ مسئولین احسان به مردم را در الویت کارشان قرار دهند

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1397/03/17 شناسه خبر: 1371209

آیت الله علوی گرگانی گفت: خدا وند از انسانهای مومن می خواهد خداوند را نصرت و یاری کنند و نصرت خداوند با کمک کردن به بندگان خوب خدا انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از  دانشجو سلام؛ آیت الله علوی گرگانی همزمان با روز شهادت امیر المومنین در جمع مردم  روزه دار گرگان در مسجد جامع این شهر گفت: طبق آیه قرآن خداوند همواره با کسانی همراه است که دو صفت را در خود داشته باشد.

وی گفت: تقوای الهی و کمک و احسان به مردم دو خصلت مهمی است که فرد مومن باید برای نزدیکی به خداوند داشته باشد.

این مرجع تقلید بیان کرد: در دیدار با مسئولین رعایت این دو صفت را همواره به آنان توصیه می کردم و حتی تذکر می دادم که که آیه مربوطه را در دفتر کار خود نصب کنند.

آیت الله علوی در بیان شاخصه های تقوا ی الهی گفت: تقوا یعنی انسان از خدا بترسد، به قرآن عمل کند،قناعت داشته باشد ، خود را آماده رفتن به عالم آخرت کند و به مردم احسان نماید.

وی ادامه داد: خداوند از انسانهای مومن می خواهد خداوند را نصرت و یاری کنند و نصرت خداوند با کمک کردن به بندگان خوب خدا انجام می شود.

این عالم دینی افزود: امیر المومنین با آن شخصیت عظیمی که داشت برای شادی دل یتیمان هم بازی آنان می شد و این برای همه ما درس است که شاد کردن دل بندگان خدا چه اهمیتی دارد.

آیت الله علوی گرگانی گفت: در حدیث معصوم آمده که ایمانتان را با صدقه و اموالتان را با زکات حفظ کنید  و با دعا بلاها را از خود دور کنید.

 

121t 2

121t 1

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقوا و احسان مردم دوخصلت مهم رسیدن به خداوند/ مسئولین احسان به مردم را در الویت کارشان قرار دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..