تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت در راهپیمایی روز قدس تجدید میثاق با آرمانهای امام است

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1397/03/17 شناسه خبر: 1371211

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آمده است؛

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در بیانیه ای آورده است: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان همراه با آحاد ملت آگاه ایران اسلامی و جهان با حضور یکپارچه در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس با آرمانهای بلند حضرت امام و منویات ولی امر مسلمین جهان اعلام بیعت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دانشجو سلام؛ متن بیانیه به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

                                                                

روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم.    امام خمینی (ره)
 

بیش از نیم قرن است که دستان تجاوزگر و تروریست جهانی از آستین رژیم اشغالگر و فاشیستی صهیونیسم بیرون آمده، امنیت و آرامش را از مردم فلسطین و منطقه خاورمیانه سلب کرده است. با گذشت چهار دهه از ابتکار راهبردی و آینده نگرانه امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک به نام روز قدس،  امروزه مشخص است که روز قدس تنها یک نام گذاری نبوده، بلکه یک جریان سازی فرهنگی- سیاسی و ترسیم یک راهبرد  سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی ملت های مظلوم و استکبار زده جهان اسلام است.

  ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان گلستان در شرایطی که کریدور کربلا تا قدس به نفع محور مقاومت مسلح گردیده، همراه با آحاد ملت آگاه ایران اسلامی و جهان با حضور یکپارچه در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای  (مدظله العالی) اعلام می داریم :

1 – قدس متعلق به همه مسلمین است؛ و تمام سرزمین فلسطین از بحر تا نهرکه سالهاست غاصبانه به اشغال رژیم صهیونیستی درآمده است بدون کم و کاست باید به فلسطینیان برگردانده شود، فقط مردم فلسطین هستند که باید برای سرزمین و سرنوشتشان تصمیم بگیرند .

2- ما دانشجویان اعلام می داریم حضور حماسی ملت، مقطعی و لحظه‌ای نیست بلکه امری مداوم و برخواسته از عمق اعتقاد است و آنان که تصور می‌کردند با طرح بهانه‌های واهی همچون فتنه، ترور و تحریم های موشکی و هسته ای می‌توانند در عزم مردم شهیدپرور خللی ایجاد کنند، به عیان ببینند که ملت انقلابی چگونه جانانه و هوشیارانه از حریم اسلام و ولایت دفاع می کنند.

3- ما دانشجویان، فرقه ظاله تکفیری خبیث را که از پشتیبانی های مالی، فکری و تبلیغی آمریکا، صهیونیسم جهانی و حکام قبیله ای عرب مرتجع منطقه برخوردار است ، جریانی خارج از اسلام ناب و یک مصیبت واقعی برای اسلام می دانیم و امیدواریم با بیداری و مقاومت روز افزون ملت های مسلمان شاهد سرنگونی رِژیم های قبیله ای و دیکتاتور منطقه باشیم.

4 – راهبرد مقاومت به ما آموخت با توجه به شرایط منطقه ای و سوق الجیشی جمهوری اسلامی ایران لازم است مطابق آیه شریف  " واعدوا ماستطعتم من قوه " توان موشکی و تسلیحاتی کشور مطابق با تکنولوژی روز دنیا باشد و نشستن بر سر میز مذاکره یا گفتگو در مورد توان تسلیحاتی کشور،  یک خیانت آشکار و پشت کردن به آرمان های امام راحل تلقی می شود و گناه نابخشودنی است .

در پایان، ما دانشجویان آگاه و بیدار استان گلستان هم‌دوش دیگر مردم آزاده و مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و ندای مظلومیت، حق‌طلبی، آزادی‌خواهی و رهایی قدس شریف را از چنگال صهیونیسم غاصب و جنایتکار سر خواهیم داد.

الا ان حزب الله هم الغالبون

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت در راهپیمایی روز قدس تجدید میثاق با آرمانهای امام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..