تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسرائیل خواستار اخراج آرژانتین از جام جهانی ۲۰۱۸ شد!

فدراسیون فوتبال اسرائیل از فیفا درخواست اخراج تیم ملی فوتبال آرژانتین را از جام جهانی ۲۰۱۶ روسیه مطرح کرد.

به گزارش شمانیوز، دیدار دوستانه آرژانتین و اسرائیل که به خاطر مسائل سیاسی لغو شد هنوز هم خبرساز است. بازیکنان آلبی سلسته حاضر نشدند برای انجام این بازی به این کشور سفر کنند. به همین خاطر فدراسیون فوتبال اسرائیل خواستار اخراج تیم ملی آرژانتین از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد. این فدراسیون قصد دارد شکایت خود را از طریق شرکت کومتک به فیفا ارائه دهد.

نمایندگان شرکت اسرائیلی به زوریخ سفر خواهند کرد تا درخواست خود را به فیفا مطرح کنند. آن‌ها معقتدند فدراسیون فوتبال آرژانتین به تعهد خود برای برگزاری این دیدار عمل نکرده است.

لغو این دیدار بر رابطه دو کشور نیز تاثیر گذار خواهد بود. مسئولان اسرائیلی از این اتفاق به شدت عصبانی هستند، چون علاوه بر خسارت وارد شده (حق پخش، اسپانسر و فروش بلیت) عمل آرژانتین یک پیروزی برای فلسطینی‌ها محسوب شد.

دیدار دوستانه این دو تیم قرارد بود شنبه آینده برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسرائیل خواستار اخراج آرژانتین از جام جهانی ۲۰۱۸ شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..