تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا منتظران، نشانه‌های ظهور را در آخرین شب قدر امسال درک می‌کنند؟ +فیلم

پناهیانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، سومین شب از شب‌های قدر است؛ شب قَدر شب نزول قرآن و مقدّر شدن امور یک‌ساله انسان‌هاست و در قرآن و روایات ارزش این شب بیش از هزار ماه ذکر شده است.

در روایات، نشانه‌های مختلفی از زمان ظهور حضرت ولیعصر(عج) ذکر شده است؛ یکی از مواردی که در روایات آمده است، این است که ظهور در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اتفاق خواهد افتاد. همچنین در برخی از روایات آمده که در سالی که ظهور اتقاق می‌افتد، در ماه رمضان صیحه آسمانی شنیده می‌شود. در جای دیگری آمده است که این صیحه در شب بیست و سوم ماه رمضان رخ خواهد داد و آن شب در شب جمعه قرار گرفته است.

نشانه‌هایی که ذکر شد، همگی در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان امسال وجود دارد؛ در چنین مواردی است که در دل منتظران واقعی امام زمان(عج) هیجان به وجود می‌آید و آنها از پروردگار خویش، فرج حجت خدا  را تمنا می‌کنند.

در ادامه ویدئویی از بیانات زیبا و تأثیرگذار حجت‌الإسلام علیرضا پناهیان در همین خصوص را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا منتظران، نشانه‌های ظهور را در آخرین شب قدر امسال درک می‌کنند؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..