تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهار نظر شوخ طبعانه دکترشریعتی در باره شهید بهشتی: او آنقدر منظم است که برای غصه خوردنش هم ...

اظهار نظر شوخ طبعانه دکترشریعتی در باره شهید بهشتی: او آنقدر منظم است که برای غصه خوردنش هم ...

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - علامعلی رجایی در کانال شخصی خود خاطره ای در باره دکترشریعتی را از قول علی جنتی بیان کرده است.

علی جنتی در خاطره خود گفته است:
 مرحوم دکتر شریعتی احترام خاصی برای مرحوم شهیدبهشتی قائل بود و نظم برنامه ای و کاری او را خیلی می پسنید.
یک روز دکتر شریعتی به من گفت فلانی این آقای بهشتی خیلی آدم جالبی است.سوال کردم چطور؟با خنده گفت برای اینکه اینقدر در برنامه های زندگی وکاری روزانه اش نظم و ترتیب حاکم است که اگر مساله ای او را ناراحت وغصه دار بکند  همان موقع غصه نمی خورد بلکه فوری دفترچه اش را از جیبش در می آورد و  مثلا می نویسد پس فردا ساعت ده صبح به مقدار پانزده دقیقه بایدغصه بخورم!

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهار نظر شوخ طبعانه دکترشریعتی در باره شهید بهشتی: او آنقدر منظم است که برای غصه خوردنش هم ...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..