تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمال کامیابی‌نیا لژیونر شد /دست های برانکو، خالی‌تر از همیشه

ساعت24-هافبک پرسپولیس بر اساس آخرین اخبار به یک تیم ترکیه ای پیوسته است.

دقایقی پس از اعلام خبر پیوستن محسن مسلمان بازیکن فصل گذشته پرسپولیس به تیم ذوب آهن شنیده شد که کمال کامیابی‌نیا نیز به تیم کایسری اسپور ترکیه پیوسته است.

بر اساس گزارش آی اسپورت، شماره یازده پرسپولیس به تیمی رفته که سرمربی‌گری آن دوباره بعد از چند سال به ارطغرل ساغلام سپرده شده است. ساغلام فصل قبل مدتی را در تراکتورسازی به عنوان سرمربی پشت سر گذاشت و حالا بازهم به تیم سابق خود بازگشته است. چند سال قبل هم حامد کاویانپور مدتی در این تیم بازی کرد که البته سرانجام خوبی برای او نداشت و حامد با اتهام دوپینگ این باشگاه را ترک کرد!‌

صادق محرمی و محسن مسلمان پیش از این از تیم پرسپولیس جدا شده بودند و حالا نوبت به کمال بود تا دست های برانکو خالی تر از هر زمانی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمال کامیابی‌نیا لژیونر شد /دست های برانکو، خالی‌تر از همیشه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..