تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسن‌زاده جانشین کی‌روش در ذوب‌آهن

ورزش سه: مسعود حسن زاده مهاجم فصل گذشته سپاهان، جایگزین کی روش استنلی شد که به همراه قلعه نویی به تیم دیگر شهر اصفهان رفت.

 سال گذشته وقتی کی روش استنلی وارد فوتبال ایران شد، انتقادات زیادی به کارنامه او وارد شده بود، اما امیرقلعه نویی رفته رفته توانست او را در قالب مورد نظر خود دربیاورد و در نهایت نیز او را با خود به سپاهان برد.

انتقال کی روش به سپاهان ناخودآگاه جای مهاجمی مانند حسن زاده که ویژگی هایی شبیه به مهاجم برزیلی جدید سپاهان دارد را پر می کرد و اگر به خرید استنلی دو خرید دیگر سپاهان در خط هجومی یعنی ابراهیم صالحی و سجادشهباززاده را اضافه کنیم، متوجه می شویم که حسن زاده راهی جز خروج از باشگاه نداشت و انتخاب ذوب آهن شاید بهترین تصمیم برای او برای بازگشت به دوران خوب باشد؛ مهاجمی که پس از جدایی از ذوب آهن فقط در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم نمایش خوبی داشت.

حالا باید با این جابجایی ها منتظر شروع فصل بمانیم و ببینیم کدامیک از این بازیکنان می توانند در ترکیب تیم خود عملکرد بهتری داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسن‌زاده جانشین کی‌روش در ذوب‌آهن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..