تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل انویدیا: معرفی نسل بعدی کارت‌های گرافیک گیمینگ زمان زیادی طول می‌کشد

بسیاری انتظار داشتند که نسل بعدی کارت‌های گرافیک انویدیا در کامپیوتکس امسال معرفی شوند؛ اما به‌نظر می‌رسد نسل جدید این کارت‌ها به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد.

اکنون بیش از دو سال از عرضه‌ی نسل فعلی کارت‌های گرافیک گیمینگ جی‌فورس بر پایه‌ی معماری پاسکال می‌گذرد. بنابراین بسیاری انتظار داشتند که انویدیا جانشین کارت‌های گرافیک فعلی را این هفته در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کند. با این حال، آن طور که جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا به خبرنگاران گفت، هنوز باید در انتظار نسل جدید این کارت‌ها باشیم. هوانگ که در میزگردی در تایپه‌ی تایوان با خبرنگاران صحبت می‌کرد، در پاسخ به سوالی درباره‌ی کارت‌های گرافیک جی‌فورس نسل بعدی گفت که معرفی آن‌ها «زمان زیادی طول می‌کشد.»

این سوال بسیار مهمی محسوب می‌شود؛ زیرا کارت‌های گرافیک فعلی به دلیل رشد استخراج ارزهای رمزپایه، قیمت سرسام‌آوری پیدا کرده‌اند و خرید یکی از این کارت‌ها در حال حاضر نیازمند پرداختی مبلغی بسیار فراتر از ارزش واقعی آن‌ها است. هرچند اوضاع اکنون قدری آرام‌تر شده است؛ اما همچنان اگر قصد خرید کارتی همچون GTX 1080 را که محصولی با فناوری دو سال پیش محسوب می‌شود، داشته باشید باید مبلغ بسیار بالایی برای آن پرداخت کنید.

Nvidia GeForceانویدیا برخی از کارت‌های گرافیک خود را برپایه‌ی معماری نسل بعدی ولتا عرضه کرده است که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به تایتان وی، کارتی مخصوص عملکردهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین با قیمت ۲۹۹۹ دلار اشاره کرد. با این حال، گیمرهای کامپیوتر مشتاق‌اند بدانند که چه موقع فناوری جدیدتر در قالب کارت‌های گرافیک گیمینگ ارزان‌قیمت‌تر از راه می‌رسند. شایعات حاکی از آن هستند که پلتفرم نسل بعدی جی‌فورس احتمالا «تورینگ» نامیده خواهد شد؛ اما ارتباط دقیق آن با ولتا هنوز معلوم نیست.

هوانگ به‌طور مشخص اعلام نکرد که منظورش از «زمان زیادی» دقیقا چقدر است؛ اما پیشنهاد داد اکنون که قیمت‌ها قدری پایین‌تر آمده است، مشتریان می‌توانند با خیال راحت بهترین کارت‌های گرافیک جی‌فورس انویدیا – کماکان 1080 و 1080 Ti - را خریداری کنند. با این حال با توجه به جهش عملکردی که از نسل پیشین تاکنون اتفاق افتاده است، این پیشنهاد احتمالا موجب تسلی خاطر کسانی که به دنبال ساخت یک سیستم جدید هستند، نخواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل انویدیا: معرفی نسل بعدی کارت‌های گرافیک گیمینگ زمان زیادی طول می‌کشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..