تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارگی بکارت بدون دخول، امکان‌پذیر است؟

نی نی بان، گروه ترجمه:در زمینه پرده بکارت فرهنگ ها و ادیان مختلف عقاید گوناگونی دارند و در هر فرهنگی نگاه به آن زاویه خاص خودش را دارد اما در این میان برخی باورهای اشتباه هم چاشنی آن شده است، باورهایی که گاهی میتواند به قیمت آبروی یک دختر تمام شود؛ باورهایی که برخی را گمراه کرده است.

باور اول: پرده بکارت نشانگر قطعی بکارت است

هیچ صفت فیزیکی به تنهایی نشان دهنده بکارت فرد نیست ولو وجود پرده بکارت. درک اغلب افراد از پرده بکارت اطلاعات غلطی است که مبنای علمی ندارد. آنچه ما امروز به عنوان پرده بکارت میشناسیم دلالت بر نوعی غشا بدن دارد که بخش ثابتی از آناتومی نبوده است. 

پرده بکارت، باورهای اشتباه

باور دوم: پرده بکارت به یکباره از بین میرود

این باور اشتباه است. اول اینکه اصطلاح از دست دادن بکارت مشکل ساز است چون نشان دهنده آن است که چیزی که به صورت ارثی به شما رسیده را از دست داده ایدو بنابراین  باید از این موضوع شرمسار باشید. دوم اینکه یک اولین بار برای همه چیز وجود دارد اما در رابطه جنسی واژینال ممکن است دخول کامل انجام نشده و بخشی از بکارت همچنان باقی بماند. بنابراین میتواند در چندین مرحله اتفاق بیفتد.

باور سوم: از بین رفتن پرده بکارت با خونریزی همراه است

گاهی ازاله بکارت همراه خونریزی قابل رویت نیست، و این فقط به نوع پرده بکارت بستگی داره‌. پرده هایی که حلقوی هستند و بافت ارتجاعی دارند، ممکن  است در اولین نزدیکی آنقدر آسیب نبینند که خونریزی واضح ایجاد شود. اگر زن در اولین ارتباط کاملا آرام بوده و معاشقه خوبی داشته باشد و لغزندگی واژن کافی باشد باز هم ممکن است خونریزی در کار نباشد. خونریزی به دلیل پارگی پرده بکارت است و در بهترین معاشقه هم ممکن است اتفاق بیفتد. کما اینکه برعکس، ممکن است اصلا اتفاق نیفتد. 

باورم چهارم: از بین رفتن پرده بکارت با درد همراه است

پرده بکارت اصلا عصب و حسی ندارد که پارگی اش بخواهد درد ایجاد کند. تنها ممکن است مختصری خونریزی داشته باشد یا حتی نداشته باشد. وقتی درد هست، یعنی درجاتی از انقباض واژن، به دلیل اضطراب وجود دارد. درواقع خانم تا حدی مبتلا به واژینیسموس است. اگر درد زیاد بود، باید نزدیکی متوقف شود و اگر دفعات بعد باز هم درد زیاد بود، با تشخیص اولیه واژینیسموس، باید به پزشک مراجعه شود. خانومی که مبتلا به واژینیسموس باشد یعنی انقباض غیر ارادی عضلات واژن، حتی اگر بهترین معاشقه را هم داشته باشد، باز هم رابطه جنسی برایش دردناک خواهد بود و برای همین، درمان واژینیسموس با مراجعه به پزشک الزامی است.

باور پنجم: فقط عمل جنسی باعث از بین رفتن پرده بکارت می شود

برخی معتقدند ورزشهایی مانند اسب سواری و دوچرخه سواری میتواند باعث از بین رفتن پرده بکارت شود. این ورزشها میتواند در صورت  تداوم باعث زخم شدن پرده بکارت شود و این اشتباه است که فقط فکر کنیم که عمل جنسی باعث از بین رفتن پرده بکارت یا هایمن میشود. ترومای پرده بکارت به آسانی قابل تشخیص نیست و این کارشناسان پزشکی قانونی هستند که این مسئله را متوجه میشوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارگی بکارت بدون دخول، امکان‌پذیر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..